לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

השריטה


הללויה בשעה טובה, סופסוף (כמו שהוא כבר כתב) אתמול הגיעו המובילים לפנות את הרהיטים מהחדר בלאגן שיקרא להלן החדר של פו"ץ.

 

דאגתי מזה שהמובילים יהיו כאן, ישאירו דרך פתוחה והחתולים ימלטו החוצה. התוכנית הייתה לפתות את החתולים לחדר שינה (עם הידית המתוקנת)  לנעול אותם שם עד יעבור זעם. עיון קצר בתוכן המקרר העלה שאין לי במה לפתות אותם (בננות) ובכלל לחתולים היו תוכניות אחרות, הם הבינו שאני רוצה שהם יכנסו לחדר והעדיפו להיות בכל מקום אחר. תזכורת לעצמי, אני לא משהו בלהתכופף אל מתחת לספות כרגע, ניסיתי להעזר במגב להוצאת חתולים אבל זה רק גרם להם לא להבין מה קרה לי ולעשות לי מיאו קורע לב של ממך לא ציפינו להתנהגות כזו.

 

החלטתי שעדיף שניים על כלום אחד החתולים (מתוך שלושה) נכנס מרצונו החופשי לחדר שינה (זה שמריח לי את היד בתמונה), אחת נשאבה לתוך הספה והפכה לחלק אינטגרלי ממנה ואת השלישית הרמתי ביד והתכוונתי להשליך במהירות לתוך החדר. זה המקום לציין שהחתולות שלנו קצת פראיות. הן לא אוהבות שמרימים אותן, בטח שלא כשיש אנשים זרים ומיוזעים שמזיזים רהיטים גדולים. הייתי עם החתולה ביד בדרך לחדר והמובילים שלא הבינו מה ולמה חסמו לי את הדרך, החתולה התחילה להשתולל, אני מצידי לא עזבתי והתוצאה חתולה וחתול בחדר ושריטה שריטתית במרפק שלי (זה הולך להשאיר צלקת).

 

א-א-ו-ץ !  כמה שזה כאב והעכיר את שמחת החפצים הרעים הולכים.

 

ככה ישבתי לי, מדממת וכעוסה. לא יכולתי לעזור, לא שמישהו רצה שאעזור, להיפך. גם פחדתי שיכניסו לי בטעות רהיט בבטן אז העדפתי להתרחק.

 

בתמונה אפשר לראות את השפם של החתול הנוח היחיד שלנו.

 

מאז נרגעתי. היד כבר לא כואבת והחדר עדיין מרוקן מרהיטים חומים וזקנים שלא נתנו לנו להפטר מהם עד היום. היפ היפ הוריי !

 

בעתיד הקרוב (בזמן ובמקום שאמצא לנכון) החתולים יטושטשו - אני לא באמת צריכה להסביר למה, אתם מבינים מהפוסט כמה שהם פראיים, יחוסנו (מקדימה את החיסון השנתי), יתולעו, יטופלו נגד פרעושים וכל מה שצריך וגולת הכותרת ירופדו בסופט פוז - שזה כיסוי כזה שמדביקים על הציפורניים ומצמצם נזקים.

 

קישור מהעתיד לפוסט החתולים הגדול.

נכתב על ידי , 29/8/2006 07:56   בקטגוריות אופטימי, מבצע חדר, עדכונימים, בהריון  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *Tasha* ב-30/8/2006 19:39



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)