לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

מתקדמים :)


הספקנו הרבה השבוע. זוכרים את הפוסט שבו התלוננתי שיש מלא דברים לא גמורים (אמממ... אתם בטח חושבים: התלוננת בהמון פוסטים... צודקים. אתם לא באמת צריכים לזכור, כן בטח שאני אקשר :) ).

 

ובכן, לאט אבל בטוח אנחנו מורידים דברים גדולים מהרשימה הזו.

 

היה שם את הרכב שלי שמושבת כי נגמר לו המצבר, באופן קצת פחות דרמטי מה-clear ושוקים חשמליים של החייאה כמו ב-ER ויותר כמו לקחת מצבר לטעינה ולהרכיב אותו טעון החזרנו את הרכב לחיים. כדי למנוע התרוקנות עתידית קבענו שניסע עם הרכב שלי (חיפושית לבנה אם אתם חייבים לדעת) לבריכה, לסטודיו סי ועוד כל מיני נסיעות. איזה יופי ששוב יש לנו שני רכבים מתפקדים ולא צריך לתאם מי חוזר מתי - החוק הוא שמי שנוסע רחוק (אני לעבודה כל יום) לוקח את הרכב הגדול (פג'ו פרטנר לבנה) כי הוא נוסע על סולר ונסיעות קצרות עם החיפושית כדי לשמור עליה בחיים (עדיין צריך לשטוף אותה מהאבק, זה יגרום לה להראות עשר שנים צעירה יותר, מקווה שלא בילבלתי אותכם עם כל המעברים בין לשון זכר לנקבה... (אני מרגישה שעשיתי קצת אאוטינג לאוטו :)).

 

זאת לא שלי. תמונה להמחשה.

 

כמו שאתם יודעים כבר החדר פונה מהרהיטים הגדולים, ועכשיו אפשר להתחיל לצבוע ולסדר. כן כמובן שנצלם לפני ואחרי.

 

שני הדברים האלה כל כך הטרידו אותי, אני מרגישה כזאת הקלה שסידרנו אותם.

 

בשבוע הבא (השבוע הזה הוא עוד סחרור מטורף של נסיעות וסידורים) נמצא זמן לעבור בחנות מוצצים, רב-קט ו/או שילב (הבנתי שיקרים מאוד) - ולהתחיל להבין מה אנחנו צריכים. ננסה קודם לכן להפגש עם החברים עם התינוק שיתרמו לנו ידע מניסיונם (יש לי נטייה להאמין בנאיביות למוכרים).

 

והכי חשוב לא הקאתי כבר כמה ימים !

 

אני יודעת שהיה עוד משהו שרציתי לספר, אבל הוא עומד לי על קצות האצבעות ומסרב להכתב. אז כנראה שיפורסם עוד פוסט בקרוב.

נכתב על ידי , 30/8/2006 17:39   בקטגוריות אופטימי, עדכונימים, קניות הריון, בהריון  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ety ב-12/10/2006 00:19



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)