לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

נמצא עמוד שדרה (משומש במצב טוב)


נמצא עמוד שדרה - ולראייה אני בבית עכשיו. התקשרתי אליה בצהריים. הודעתי לה שתעבוד גם ערב, היא תצא מוקדם יותר לסידור שבגללו אמרה שלא תוכל לעבוד. גם אני הייתי יוצאת (מנסה לצאת) מוקדם יותר כדי להספיק לאימון, אז זה לא משנה לבוסים.

אני מרגישה קצת לא פיירית (שלא לומר ביץ בעצמי), אבל נתגבר.

 

מכיוון שזה יום חופש פתע, אז לא היו לי תוכניות להיום ובהתאם אני לא עושה בו כלום...

 

 

נזכרתי מה רציתי לכתוב בסוף הפוסט שלפני הקודם (הפוסט שרובכם התעלמתם ממנו), הגיעו תוצאות הבדיקה של תפקודי כבד. אנחנו בסדר.

 

השבוע פו"ץ גילתה את הצלעות שלי, כשישבתי מכופפת ובזמן נהיגה... איזשהו חלק שלה, רגליים, ידיים או אולי אפילו ראש לחץ לי עליהן, או משך אותן או אני לא יודעת מה וזה קצת כאב, כאב מוזר כזה. מעיק למדי - ניסיתי להתמתח כדי להרחיק אותן ממנה אבל היא מוכשרת הקטנה.

 

מכירים את זה שלפעמים יש משהו שגורם לכם לתפוס עד כמה מה שחשבתם שקטן (יחסית) הוא בעצם די גדול, כמו מכנסיים שלא עולים עליכם כבר או... אין לי עוד דוגמאות. ובכן, היה לי אחד כזה - נכנסתי לאוטו והבנתי שהתיישבתי על החגורה, משהו שפעם לא הייתי עוצרת עליו אפילו, אבל עכשיו עם הדבשת הקדמית (אני גם שותה בכמויות כמו גמל *) לא הצלחתי להרים את עצמי אפילו קצת כדי למשוך את החגורה מתחתי, גם כשנעזרתי בידיים הבטן נתקעה בהגה לא היה לי לאן להתקדם זה גרם לי לתפוס כמה "גדלתי" בחודשים האחרונים. הייתי צריכה לצאת מהרכב, להזיז חגורה הצידה ולהתיישב מחדש. מה שמביא אותי לסוגיית האם מותר חגורה בהריון, פס הרוחב של החגורה ממוקם מתחת לבטן ולא לוחץ עליה, אז נראה לי שהוא לא מזיק, או מזיק פחות מלעוף לתוך השמשה הקדמית (חו"ח - נהיה אופנתי לרשום את הקיצור הזה).

 

* הידעת: לגמל אין מים בדבשת, יש שם שומן שהוא מפרק למים מטאבוליים כשצריך. אי אפשר לנקב גמל לחבר ברז ולשתות אם זה מה שחשבתם לעשות במדבר (מי יודע כמה גמלים הצלתי במשפט הזה).

 

תראו איזה חיוך שרמנטי (לפני יריקה)

 

אבל רוב הזמן הגמל הזה מתאים לי יותר...

נכתב על ידי , 31/8/2006 16:12   בקטגוריות עבודה, עדכונימים, בהריון  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוי ב-6/9/2006 23:38



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)