לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

עדכון המטולוגית וקצת תלונות


וואו. כבר ספטמבר.

 

לפני התלונות נתחיל בעדכונים שוטפים. ביום שישי בבוקר היינו אצל ההמטולוגית היא עברה על כל בדיקות הדם שעשיתי מתחילת ההריון, שבע בדיקות סה"כ עד עכשיו שזה בממוצע אחת לחודש...

תקציר הטלסמיה שלי עד כה - התחלתי עם המוגלובין 10.8 (נורמלי 12-16) ופריטין (מדד לברזל) 5.9 (נורמלי 10-291) נלחצנו והגענו להמטולוגית שאמרה שהערכים שלי נורמלים לטלסמיה מיינור ושהגוף שלי רגיל לעבוד ככה. כמו שנאמר זה מה יש ועם זה ננצח.

 אחרי שהתחלתי לקחת כדורי ברזל ושות' עליתי להמוגלובין 11.8 ופריטין 11 - שמבחינתי זה ממש וואו !

אבל מאז הערכים רק יורדים בהתמדה עכשיו אני המוגלובין 9.3 ופריטין 7 - ההמטלוגית אמרה שלכל אחת אחרת הערכים האלה נחשבים לנמוכים והיו דורשים עירוי ברזל (יש תופעות לוואי, חלק אלרגים וצריך לעשות את זה כמה פעמים) אבל בהשוואה לערכים ה"נורמלים" שלי (שנמדדו בתחילת ההריון) ירידה של 1 בהמוגלובין זה לא משהו שצריך להתרגש ממנו ונורמלי להריון.

נרגענו.

 

אמרו לי אתמול (אני לא אגיד מי...) שהשמנתי יותר מדי :( חצי בצחוק אבל גם יותר מחצי לא. תהרגו אותי אני לא יודעת למה זה טוב להגיד לי את זה. לא שאכפת לי - אני כן מתאמנת וזזה כמה שאפשר ולא משתוללת עם האוכל, אז יותר מזה לא נראה לי שאפשר/כדאי לעשות בנושא.

 

הרגליים שלי התנפחו קצת :( וגם אצבעות הידיים, כבר העברתי את שתי הטבעות ליד ימין, מקווה שלא ילחצו לי גם שם ואז אני אצטרך להעביר אותן לשרשרת כמו פרודו.

 

(מספיק כבר עם המבט המיוסר הזה...)

 

הכי מעצבן שממש קשה לי להרדם, לא נוח לי. לא על הצד, לא על הגב (שלא מומלץ כי המשקל לוחץ על כלי דם) ובטח שלא על הבטן - גם כריתי לא עוזרת.

אני עייפה.

 

נורא התרגשתי מהתגובות לתמונת הבליטה ואני האחרונה שפורסמה, מזה שאתם כבר יודעים כמה שאני רוצה לפגוש אותה, אבל עם זאת ממש לא רוצה שתצא מוקדם מדי.

 

חשוב - הבוקר בזמן שהייתי בעבודה הוא התנפל על החדר של פו"ץ וצבע אותו - זה כזה כיף לראות את החדר צבוע, בקרוב אני אוכל להתחיל לצייר :)

נכתב על ידי , 3/9/2006 20:06   בקטגוריות רופאים וחיות אחרות, מבצע חדר, תלונות, בהריון  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הוא ב-10/9/2006 00:38



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)