לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

יש לי ציפורניים


כן, אני יודעת שגם לכם יש... אבל שלי בדרך כלל שקטות וממושמעות למדי - לא ארוכות בכלל (עד חצי ס"מ), מדי פעם אחת נשברת וכל השאר יושבות ומחכות לה עד שתצטרף אליהן - זה היה פעם.

עכשיו הציפורניים מתארכות בקצב שלא יאמן, אני צריכה לגזור אותן פעם בשבוע בערך כדי שלא יתארכו ויפריעו לי להקליד, אם לא הייתי גוזרת הן כבר היו מתעגלות סביב עצמן או משהו (ראיתי תמונה פעם בספר השיאים של גינס - קישור מגעיל), אפילו טרחתי לקנות קוצץ. כשציפורן נשברת, תוך יום-יומיים היא כבר מתייצבת חזרה לצד האחרות ושורקת כאילו כלום לא קרה. פשוט מדהים כמה שהן מתארכת מהר עכשיו, אני אפילו משתעשעת קצת בלסדר אותן ולצבוע בלק (כחול שקוף כמובן) באירועים מיוחדים.

 

בתמונה ציפורניים להמחשה, לא שלי. הרבה תמונות מגעילות עברתי בדרך אליהן.

 

גם השיער שלי ארך מאוד מאז תחילת ההריון. אני יכולה לדעת כי הבהרתי חלק בינואר (שנראה כאילו היה לפני כמה שנים) עד השורש ומאז הוא כבר ארך בעשר ס"מ בערך. הוא גם מבריק כנראה בזכות כדורי האומגה שאני לוקחת. אני יודעת שמה שבא בקלות הולך בקלות ואחרי הלידה השיער נהיה מסכן ונושר... (לא חובה, אבל אני מוכנה נפשית לעניין).

אני חושבת שאם אשכב בשקט בשקט בלילה (אחרי שאסגור מזגן מרעיש) אני אוכל ממש לשמוע אותו ואת הציפורניים גדלים (ואת הדרדסים).

 

הבעייה היא שגם הציפורניים ברגליים משתתפות בחגיגה, נכון שהן מתחבאות בקרוקס (מה שהכי נוח לי עכשיו, אבל אני מתגעגעת לנעליים אחרות, גבוהות יותר מלמטה ומלמעלה) אבל אני יודעת שהן שם.

אתמול ניסיתי לגזור אותן וגיליתי שזה ממש מצחיק, למתבונן מהצד זאת אומרת, לראות אותי מנסה להתקפל ולעקוף את הגבעה שבדרך, לא יודעת על מה חשבתי שניסיתי. רק כשהתיישבתי ישיבה מזרחית נראה היה שהן לא רחוקות והן אכן נקצצו לאלתר, אבל לא לדאוג, עוד לפני שאגיד ג'ק רובינזון (זה מה שאומרים? לא ג'ירונומו? ולמה דווקא הוא, אפילו בלדד (שאני מכירה אישית) לא הצליח לענות) הם כבר יחזרו לאורך שהיו בו קודם.

 

וקצת עדכונים - אתמול הייתי באימון בסטודי סי. כבר נהיה לי קשה וכבד אבל אני עושה כמה שאני יכולה, לאט יותר ועם הפסקות. זו שעבדה איתי וטסה לחו"ל לחודשיים (כבר עברו חודשיים?!) אמורה לחזור בימים הקרובים ואז אני אוכל להוריד הילוך ולעבוד פחות.

השריטה כבר מגלידה לצלקת מרשימה.

 

כמה הערות שוליים מיותרות אפשר לשים בסוגריים בפוסט אחד... הרבה מסתבר.

 

יום טוב לכולם.

נכתב על ידי , 5/9/2006 07:37   בקטגוריות שינויים, עדכונימים, את מי זה בכלל מעניין, בהריון  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-10/9/2006 22:28



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)