לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

עדכונים טיפת חלב, קניות (לא מפורט)


נתחיל בעדכון, מסתבר שהיינו אמורים ללכת לטיפת חלב (שקילה, סטיק שתן ולחץ דם) ביום שלישי שעבר, יאמר להגנתנו שעד עכשיו היינו הולכים מדי חודש ולכבוד החודש השמיני היא רצתה לראות אותנו כעבור שבועיים זה התירוץ הרשמי לבלבול שלנו.

החלטנו להמר ופשוט להופיע שם היום בלי תור בתקווה שהיא תקבל אותנו וזה מה שקרה. עליתי עוד 2.5 ק"ג בשלושה שבועות האלה, אבל הפעם לא קיבלתי נזיפה האשמנו נוזלים שמצטברים. לראשונה אמרתי לה כן לצרבת, כשהקריאה את רשימת הקניות שלה לתופעות מעיקות בהריון. אפילו קניתי טאמס (tums) אתמול.

הבטן ממש גבוהה (אם לא היה את החזה לעצור אותה היא בטח הייתה ממשיכה עד הסנטר) ולא מאפשרת לי לאכול כמויות גדולות, יש לזה חסרונות ויתרונות.

אחרי טיפת חלב נסענו להשתכשך קצת בבריכה, ועוד מעט אני צריכה לצאת לעבודה.

 

כבר כמה ימים שאני רוצה לכתוב את הפוסט על מה קנינו, אבל אני לא שלמה עם הקנייה. נשארנו בשבת עד שהם היו צריכים לסגור אז זרזו אותנו ולא היה לנו זמן לדבר על המחירים או לבדוק על מה חייבו אותנו. עיון בחשבונית אחרי שיצאנו העלה שההזמנה תעלה הרבה יותר ממה שחשבנו - משום מה כל מה שבחרנו הודפס על שני דפים שכל אחד מהם הוא הזמנה נפרדת ולכל דף סיכום משלו...

ובכלל כל מה שקנינו לא נרשם כחלק מ"חבילת לידה" אלא כל פריט בנפרד, עד כמה שזה מוזר, נראה שאם היינו לוקחים את עגלת האפולו שהם מציעים בחבילת הלידה היינו משלמים קרוב לחצי. אז אנחנו צריכים לעבור שם ולברר מה קורה עם זה. אני מקווה שמדובר באי הבנה שקל לתקן, אנחנו היינו בטוחים שאנחנו במסגרת חבילה ומסתבר שלא.

אף אחד לא אוהב להרגיש פראייר.

 

 

בנתיים שתי מילים על הקנייה - חובה, אבל ממש חובה לפני שנכנסים לחנות כזו להצטייד במישהי שילדה ומבינה מה שטויות שלא משתמשים בהם ומה באמת צריך, בלעדיה המוכרת הייתה מצליחה לדחוף לנו כאלה שטויות...

 

סידור החדר של פו"ץ נתקע אחרי שלב הצביעה הראשונית, כי אנחנו מחכים למישהו שיש לו רכב עם עגלה נגררת (צריכים להביא דברים מהבית של ההורים שלו).

אוף.

 

אני עייפה, למרות שאני ישנה כמה שאני יכולה.

 

נ.ב.

אני עדיין מסוחררת מכל המחמאות על הבטן בתמונת החשיפה... :)

נכתב על ידי , 12/9/2006 14:34   בקטגוריות טיפת חלב, עדכונימים, קניות הריון, בהריון  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוי ב-15/9/2006 08:55



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)