לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

עדכונונצ'יק


יש סלון. פחות אנשים יכולים לשבת בו מאשר בקודם (כמו שהבוס שלי אמר כשתייעצתי איתו - זה שאת מסיעה לפעמים אנשים לא אומר שאת צריכה אוטובוס), ומכך נובע שהוא תופס פחות מקום בסלון הקטן שלנו, מתאים ונוח - אנחנו רק מקווים שהחתולות לא יחגגו עליו.

 

הארון לחדר של פו"ץ, שעבר איתנו מהדירה הקודמת, הורכב ברובו, אתמול בחצות (הוא בצבע מוצלח תראו כשנעלה תמונות). נראה לי שהשכנים כבר לא מחבבים אותנו יותר.

 

 

אני לא מצליחה להרדם. לא נוח לי בכלל על הצד. אני אפילו לא יכולה להתהפך מצד לצד בקלות וצריכה לתכנן איך לשכב לפני שאני נכנסת למיטה. לוקח לי שעות (ממש שעות) להרדם רק כשאני מגיעה למצב של מותשת לחלוטין :(

 

היום באחת עשרה יש לנו תור לגניקולוגית נבדוק אם פו"ץ טרחה להתהפך ואני חושבת ששוב נעשה הערכת משקל.

 

התוכנית להמשך היום לנסוע לתל אביב לעבודה (הוא) לסידורים (אני בחופש) ובלילה בריכה (יהיה לנו כוח?) ורק אז מבצע חתולות.

 

נראה שהחג הולך להיות ממש מעייף, אנחנו צריכים לקחת את המשפחה שלי בשני רכבים למשפחה שלו (צריך לעבור את רוב כביש החוף) והרי ידוע לכל שפקקים של חג זה כיף...

 

וזהו.

נכתב על ידי , 19/9/2006 09:44   בקטגוריות מבצע חדר, עדכונימים, בהריון  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-19/9/2006 10:37



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)