לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

ניסיון להרוג אותו


אחרי שכמה פעמים הוא ניסה להרוג אותי (עוד ניסיון ואני פותחת לזה קטגוריה, בהנחה כמובן שלא יצליח, אחרת לא יהיה מי שיפתח קטגוריה) הגיע תורי.

 

כמו כשכבר כתבתי, פו"ץ הפוכה (למאזינים שהצטרפו זה עתה), שיטוט באינטרנט העלה שיש תרגילים שאפשר לעשות באופטימיות ואולי יכולים להפוך את הפו"ץ (לא הצלחנו :( ) - באחד המקומות היה כתוב עמידת ראש בבריכה, שזה יותר קשה ממה שזה נשמע. הערתי אותו בבוקר שישי למרות שבקושי ישן וגררתי אותו איתי לבריכה.

כדי שהיא לא תישן במהלך ההתהפכות שלי, שתיתי פחית קולה ואכלתי סניקרס, זה בהחלט העיר אותה, נואט-טו-סלף ללשתות קולה מהר יש השלכות...

 

שחיתי עם הראש למטה והמצוף שממוקם לי בבטן החזיר אותי תוך שניות מעלה - אמרתי לו שיספור לי כמה שניות אני מצליחה להשאר ככה, , ושיוסיף 8 שניות כדי שארגיש יותר טוב עם עצמי - היו כמה נסיונות של שמונה שניות.. מאחר ואין לי זימים ו/או קש ארוך, חמצן היה הגורם המגביל...

 

כשראינו שזה לא עובד כל כך חשבנו על זה שהוא יעמוד ואני אשחה עם הראש למטה ואחזיק לו בשוקיים (הפוכה) והוא מצידו יחזיק לי את הרגליים - בניסיון הראשון (בשיטה החדשה) קצת השתוללתי... ויצא שבעטתי בו ממש חזק בפנים, כמו שנותנים סטירה חזקה עם גב כף היד רק עם רגל במים, כמעט הזזתי לו את הלסת (או שלא כמעט).

הוא הבין שזה לא היה בכוונה, אבל היה לו קצת קשה עם זה שלקח לי הרבה זמן להסדיר נשימה ולהפסיק לצחוק.

 

בניסיונות הבאים כבר השתפרנו והוא נזהר ממני ומרגלי המוות שלי.

 

נראה היה שהיא אכן משתכנעת ומשנה תנוחה, החלק העליון של הבטן מעולם לא היה ריק יותר אבל אח"כ חזרתי להרגיש ראש בצלעות שלי. היא עקשנית. כמו אמא שלה.

 

 

עדכון מהעתיד - פו"ץ התהפכה.

נכתב על ידי , 23/9/2006 15:22   בקטגוריות הלשנות, בהריון  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LadyUnderhill ב-25/9/2006 20:18



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)