לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

עדכונונצ'יק - עוד 30 לכניסה ה-20,000 מי שולח לי תמונת מסך?


תיכף מגיע אוקטובר ואני כבר שבוע לתוך החודש התשיעי (תאריך לידה משוער, כמה ימים אחרי סוכות). אני כל כך רוצה לפגוש אותה כבר !

 

היום צפויים לנו טיפת חלב וביקור התפרצותי (ללא תור) אצל הגניקולוגית, היא אמרה שהיא רוצה לראות אותנו מדי שבוע  - תחזיקו לנו אצבעות שפו"ץ עם הראש למטה כמו שצריך.

אמור היה גם להגיע נציג של חברה תא לחיים לאיסוף דם טבורי להחתים אותנו ולהביא לנו ערכה - אבל הוא התקשר להגיד שיש לו דברים חשובים יותר ויגיע אלינו רק ביום שלישי. זה יתן לי זמן לנסות לברר בפורום איזה קבוצות קנייה יש ואם אני יכולה להצטרף אליהן ולקבל הנחה...

 

אתמול בלילה, או יותר נכון לפני כמה שעות כשהלכתי לישון הרגליים שלי היו ממש ממש נפוחות מנוזלים (הטבעות בידיים כבר עברו לזרת), זו הרגשה מעצבנת שכזו - נמלול. הוא הכין לי חליטת פטרוזיליה (מים חמים ועלים) הוספתי כפית מונוסדיום גלוטמט (אבקת מרק) כדי שזה יהיה בר שתייה.

עכשיו כפות הרגליים נראות הרבה יותר טוב, או יותר נכון פחות נורא.

 

 

יצא שהשבוע עבדתי משמרת אחת בלבד, רק ביום רביעי משמרת בוקר. החדשה השתלטה על העבודה ועובדת יפה עם זו שחזרה מחו"ל, אני גאה בהן על זה שהן מקפידות לעשות דברים כמו שפקדתי עליהן. היו דברים ששכחתי שביקשתי וגיליתי שהשאירו לי כמו שצריך  :)

 

בתכנית להיום לנוח. הוא בייחוד שעבד מאוד קשה השבוע ומתרוצץ המון. צריך גם להכין תיק לחדר לידה. לעשות את כתם הצבע הראשון על קיר החדר של פו"ץ (כמובן נצלם) עד עכשיו ציירתי בעיפרון ואפשר עוד להזיז לכאן או לכאן, אתמול קניתי צבעים שווים ומכחולים ואפשר כבר להתחייב ולצייר באמת - כדאי לעשות את זה באור יום כדי שהצבעים יצאו כמו שצריך.

 

עוד 59 כניסות ל-20,000 תצלמו לי מסכים? (כמו פעם... :) פינקתם אותי, עכשיו התרגלתי לזה)

נכתב על ידי , 28/9/2006 05:38   בקטגוריות עבודה, מבצע חדר, עדכונימים, תלונות, צילומי מסך, בהריון  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעלה ב-30/9/2006 04:36



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)