לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

פו"ץ התפכה :) הראש למטה כמו שצריך !


פו"ץ התהפכה !

הכל בסדר, היא עם הראש למטה כמו שעוברים צריכים להיות. כמו שכבר הסברתי לה ארוכות ראש למעלה זה לגדולים ונרשה לה להיות עם הראש למעלה כמה שתרצה אחרי שתצא (בשעה טובה).

כמו במערכון קיצוץ המילים במברק מרחוב סומסום או בלי סודות (מישהו זוכר?) בחרתי בקפידה מילים לכותרת כך שהמנויים שאין להם זמן וכוח להכנס ולקרוא הכל יעודכנו בחדשות טובות.

 

הבוקר התייצבנו ראשונים אצל הגניקולוגית (בלי תור יכול להיות שהוא ירצה לכתוב משהו על זה) ואכן עם קצת עזרה מבחוץ (פרטים טכניים בדוא"ל) התמקמה לה הקטנה. אנחת רווחה ! וחיוכים גדולים מצידנו.

 

מהגניקולוגית נסענו לטיפת חלב, זה היום האחרון של האחות העתיקה שטיפלה גם במשפחה שלו, הבאנו שוקולדים.

עליתי 3 ק"ג בשבועיים האחרונים, אבל היא פסקה שזה רק מים, לחץ דם תקין (שולל רעלת הריון) ואין חלבון בשתן. היא גם אמרה שהאף שלי גדל ואני מסכימה איתה, הוא לא (Denial).

 

כשפתחתי את המחשב ובדקתי דוא"ל חיכו לי שם הודעות ותמונות מסך, חייבת להודות שלקח לי יותר מדי זמן להבין מה רוצים ממני, אודיסאוס שלח לי הודעה שיש לו את 19994 חשבתי שנתקעה לו האצבע על התשע, וגם אין לי מושג מה קרה ב-1994. 1984 עוד נשמע לי מוכר, אבל גם את זה לא הבנתי, למה הוא טורח לעדכן אותי וניסיתי לחשוב אם כתבתי משהו על זה מתישהו.

 

אחרי יותר מדי מחשבות מבולבלות נזכרתי שביקשתי ממכם את הכניסה ה-20,000 :)

 

 

המלכה הדס הייתה ערנית, זריזה וחיננית מספיק כדי להשיג לי אותה ולא רק זה היא גם טרחה להעלות לרשת ולהפוך אותה (משחק מילים שלי) לחגיגית מספיק לציון האירוע (יותר היפוך הפו"ץ מאשר כמות הכניסות) - תודה ! :)

 

 

וגם קשקוש בלבוש עשתה משהו חמוד!

נכתב על ידי , 28/9/2006 16:14   בקטגוריות אופטימי, טיפת חלב, עדכונימים, רופאים וחיות אחרות, צילומי מסך, בהריון  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ZeekRewards ב-11/8/2012 02:16



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)