לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

אל"ת


בשבוע שעבר כשהיינו בטיפת חלב ואצל הגניקולוגית* שניהם קבעו איתנו פגישה נוספת לעוד שבוע (חודש תשיעי אתם יודעים :) ) ושניהם הקדימו במילים - אם לא תלדי עד אז נתראה בשבוע הבא. זה נהייה כל כך מוחשי. אני שבוע 38 ויכולה ללדת בכל רגע, אין ספק שאני אהיה מופתעת - מה זהו? את רוצה לצאת? לא נוח לך בפנים? מצד שני אני כבר כל כך רוצה לפגוש אותה, להחזיק אותה בידיים!

 

דיברתי עם חברה בטלפון (מעבר לים) ואמרנו שצריך ראשי תיבות לזה - לקבוע דברים אל"ת (אם לא תלדי עד אז).

 

נראה לי שאם יעברו יומיים בלי עדכון בבלוג אתם כבר תתחילו להסיק מסקנות... אז אל - קורה שיש ימים שלא מעדכנים :)

כדאי שנסנג'ר מישהו/י שיעדכנו אתכם מה קורה כשאנחנו נהיה עסוקים בללדת.

 

עדכונים שוטפים: אתמול היינו בבדיקה השבועית להשבוע - עדיין עם הראש למטה (טובה !) והערכת משקל 3 ק"ג. הוא יכתוב על זה פוסט.

התחלתי לצייר ולצבוע בחדר (תמונות כשיהיה יותר מה להראות), יש לנו ערכת איסוף דם טבורי (תא לחיים) ואפילו יש תיק לחדר לידה (פוסט מפורט בהמשך).

 

זזה לעבודה - עדיין עושה חפיפה.

 

* אני יודעת שאפשר לעשות אצל הגניקולוגית מה שאנחנו עושים בטיפת חלב (בדיקת לחץ דם, בדיקת חלבון בשתן, שקילה) אבל אני מעדיפה את ההפרדה הזו, אצל הגניקולוגית יש לנו 12 דקות מטכ"ליות (תמיד לוקח יותר) ואני מעדיפה לבלות אותן בבהייה בפו"ץ שמככבת על מסך האולטרסאונד.

 

 

 

חשוב (ראיתי את המודעות בת"א אבל רק בבלוג של ציפור גן העדן הבנתי במה מדובר).

 

אנשים באיזור המרכז - שימו לב - ראיתם את האיש הזה? קוראים לו יעקב הוא חוסה אקי"ם לוקה בשכלו - כנסו לפרטים נוספים ועדכונים באתר אק"ים.

באנר

נכתב על ידי , 4/10/2006 09:22   בקטגוריות רופאים וחיות אחרות, עדכונימים, בהריון  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קישואית שמונה ב-5/10/2006 14:03



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)