לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

נו - סי.


עוד מעט הייתי אמורה לצאת לאימון בסטודיו סי (פעמיים בשבוע), ביום שני לא היה שיעור (יום כיפור להזכירכם) ונראה שאני לא הולכת היום. עד כמה שממש חשוב לי להקפיד ללכת, כואב לי הגב ואני ממש עייפה (היתכן שאני אנושית?), במקום זה מחר בבוקר נלך לבריכה - גם זו פעילות גופנית אך עם זאת הרבה פחות "תובענית" ומים זה כיף.

 

ביום שלישי בערב הגיע אלינו הבייתה נציג של חברת "תא לחיים" הוא (והחברה) נראה לנו אמין ורציני (כמובן שקודם עשיתי השוואות באינטרנט בין החברות) אז נרשמנו והוא השאיר לנו את ה"ערכה לאיסוף דם טבורי" שתוכנס בטקס חגיגי לתיק לחדר לידה.

בין היתר הם מבקשים בדיקת דם לוודא שאני לא חולה בכל מיני תחלואים (איידס, צהבת בי וסי, עגבת, CMV ועוד משהו) אז נסענו על הבוקר לגניקולוגית שתתן לנו הפנייה לבדיקה הזו ואכן לקחו לי עוד שתי מבחנות הבוקר בנוסף לבדיקת הדם החודשית שאני עושה (מעקב המוגלובין וברזל בגלל הטלסמיה מיינור).

 

 

אחרי שניקבו אותי נסענו לטיפת חלב, הותיקה שטיפלה בנו עד עכשיו פרשה וקיבלנו את יפה. עם הקודמת הייתי עושה בדיקת לחץ דם, נשקלת - ננזפת, בדיקת שתן והבייתה.  ליפה יש המון זמן, ולא אכפת לה שאנחנו עייפים, והיא עברה איתנו סעיף סעיף בחוברת מעקב הריון שלהם, היינו צריכים להסביר הכל מהתחלה כשהיא החווירה למראה ערכי ההמוגלובין שלי. היא עברה על שלוש בדיקות דם האחרונות ועשתה לי בלאגן בדפים.

 

משם הוא נסע לעבודה ואני הבייתה להמשיך לצייר, לצבוע בחדר של פו"ץ - לאכול ולנוח (יש לי הגבלת זמן עמידה) - הצבע יצא כהה יותר משתכננתי, מחר נעשה עוד שכבה בהירה יותר. כן, אני יודעת שאתם רוצים כבר לראות ואני מצלמת את השלבים השונים, אני רק רוצה להגיע למשהו שאני מרוצה ממנו לפני שאני מראה לכם (אתם יודעים, חמור-חצי עבודה).

 

הולכת לנוח (אפילו אין לי כוח להוסיף קישורים לפוסט).

נכתב על ידי , 5/10/2006 19:05   בקטגוריות בדיקות, מבצע חדר, טיפת חלב, בהריון  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של בהריון ב-7/10/2006 11:54



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)