לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2006

לא, עדיין לא ילדנו!



בימים האחרונים, בכל פעם שאני מצלצל למישהו מקרובי המשפחה, מהעבר השני של הקו עולה קול טעון בשמחה ולחץ ושואל "נו?"
בכל פעם אני צריך להעביר מספר שניות ל הקו ולהסביר שלא, אני לא מצלצל לומר שאנחנו בדרך לבית החולים או לחילופין, לא היא לא ילדה עדיין. כל מה שרציתי היה לשאול שאלה, או לשאול לשלומם של האנשים מהצד השני של הקו.
אבל זה לא יעזור גם בפעם הבאה שאני אצלצל לשאול מה שלומם.
אולי אני לא אמור לצלצל יותר.
התחושה היא, שאם לא התקשרתי לספר על לידה, אז מה שיש לי לומר אולי לא כזה מעניין. חברים שלנו הזהירו אותנו אתמול (בזמן שישבנו לארוחה יחד אחרי אלוהים יודע כמה חודשים) שלאחר הלידה, ביקור אצל המשפחות לא יהיה כמו פעם. אם לא נביא את פו"ץ אין לנו למה להגיע ואם נביא אותה, זה לא ממש ישנה לגבינו כי העניין יהיה בפו"ץ.
לאור העובדה שאנחנו לא ממש נוסעים בכל מקרה לבקר את המשפחות שלנו כמעט חשבתי שזה לא יהיה רלוונטי יותר מידי.
אלא שאז עלתה המחשבה שאם אנחנו לא נצא מהבית אליהם, אנשים יתחילו להגיע לפה.
אני לא רוצה שאנשים יתחילו להגיע לפה, טוב לנו בלי אנשים פה. אנשים זה נחמד, באמת, כל מי שמכיר אותי אומר שאני חברותי ומקסים ותמיד יש סביבי עשרות אנשים.
אני משער שזה נכון, אבל לא רלוונטי כלל כי בבית שלי, אלא אם אני עושה מסיבה, אני לא רוצה אנשים.


 

ולעניינים אחרים.
כפי שהיא כבר דיווחה, היינו לאחרונה אצל הרופאה והיה די מגניב. פו"ץ נמצאת בזווית ובצורה הנכונה. היא רוקדת המון לאחרונה ובאולטרה סאונד גילינו שיש לה רגליים ארוכות, מה שמסביר את הצורך שלה לרקוד (או לשחק כדורסל שם... אנחנו לא בטוחים מה היא מתכננת כשהיא זזה, אבל ברור שזה עלול להיות מסוכן לכלל האנושות).
ימים ספורים לאחר מכן יצאנו למשימת הגרילה שכללה:
השגת הפניות לבדיקה עבור תא לחיים,
הוצאת הבדיקות הללו לפועל
והגעה לטיפת חלב.
הבעיה העיקרית הייתה טיפת חלב, אבל לאחר שצלצלנו לשם והודענו על איחור, ביטלו שני אנשים את הפגישות שלהם כך שהיה לנו מספיק זמן להגיע ולשבת עם יפה.
די והותר זמן ויפה ניצלה כל רגע ורגע מהדקות היקרות של חיינו בבחינה מדוקדקת של הכרטיס שלנו.

 



התחלתי בעבודה חדשה. אחלה של מקום ואני נהנה מאוד. הבוס שלי כמובן (כפי שראיתם במקום אחר בבלוג הזה) מהמר שיום רביעי הקרוב יהיה יום הלידה כי זה יהיה יום לחוץ בעבודה וזמן מתאים ללידה שתרחיק אותי מהעסק ותשלח אותו להתמודדות בודדת במערכה (הוא חובב של חוקי מרפי).

אוקי, מספיק להיום.
דברתי יותר ממה שאני רגיל.

נכתב על ידי , 6/10/2006 17:15   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), בהריון  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ety ב-8/10/2006 10:47



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)