לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

מעקב ממוחשב


מעקב ממוחשב - נכון שזה נשמע כמו שם של סרט?

 

כמה ימים אחרי הלידה, מישהו הפנה אותנו את אבאל'ה לאתר הבא www.trixietracker.com

אבאל'ה הרי לא יכול לסרב לטכנולוגיה :) (להזכירכם גלשנו באינטרנט וראינו פרקים של האוס במחשב מתוך חדר לידה :)...)

 

באתר הזה אפשר לעדכן, כמה היא ישנה, יונקת ומייצרת הפתעות. כמו גם נתונים מה הגובה, משקל, היקף ראש שלה.

ובעתיד כמה מוצקים היא אוכלת, תרופות (שלא נצטרך), בקבוקים, שאיבות...

 

 

חוץ מלסכם את הנתונים שנדע כמה היא אכלה (מכל צד ומה הצד הבא), כמה היא ישנה וכו'

האתר גם מחשב סטטיסטקות ותחזיות - השורה עם הקוקוים בחלק העליון: בלבן שעות בהן היא תמיד ערה. בשחור תמיד ישנה. באפור לגווניו בד"כ ישנה או ערה בהתאם לקרבה ללבן או לשחור.

 

 

ואכן יש חוקיות. אני גם יודעת שאחרי שהייתה ערה כל הלילה היא תישן כמה שעות בבוקר, תקום לעוד האכלה והחלפה קצרות יחסית ותחזור לישון, אם אני מצליחה לישון איתה בשעות האלה הלילות הרבה יותר שפויים.

 

כמו שאפשר לראות כרגע, כשהיא לא אוכלת אז היא ישנה (ואני איתה ככל האפשר). סיבה נוספת שאני מעדכנת את האתר היא כדי שאני אדע מתי נגמר יום ומתחיל חדש, וגם כשאני שואלת את עצמי אז מה עשיתי היום, אני רואה שהאכלתי המון וזו עבודה מעייפת עם משמרות לא שפויות סביב השעון.

 

 

הבוקר היא הפתיעה אותי - אחרי שישנה משמונה בבוקר עד 11:30 האכלתי אותה, ואז הייתי חייבת לשירותים, הנחתי אותה בעריסה (בלי לשים קודם בקבוק מים חמים אפילו) רצתי לשירותים וחזרה ו... מצאתי אותה ישנה ! לא האמנתי... אני אף פעם לא שמה אותה ככה בעריסה כשהיא ערנית, אפילו לא הספקתי להחליף לה (אותה) אז חיממתי לי אורז עם פטריות שאבאל'ה הכין וקיבלתי עוד שעתיים שינה. מה שאומר שהצלחתי לישון כמעט רצוף המון שעות, זה הגיוני בהתחשב בזה שאתמול היא שברה את השיא שלה לשעות ערות (חמש וחצי שעות) מאוד מעייף להיות קטן, ברצינות.

 

 

יש גם מעקב שאיבות וניהול מלאי חלב במקרר ובמקפיא.

 

פוסט זה (ואחרים שיבואו) הוא חלק מהתשובה לשאלה אז מה כל כך קשה לך... למי שחשב בטעות שב"חופשת לידה" נופשים בבית.

 

למתעניינים -

אחרי התקפת גירוד לילית מרחתי כל מה שיש לי ולקחתי כדור הפריחה נסוגה, אני רק לא בטוחה מה מהדברים עזר, לדעתי הכדור.

 

(אסטל, הפוסט בתגובה לשאלתך - שתראו שאני כן מקיימת הבטחות)

 

נ.ב.

האתר בתשלום שבועיים ניסיון חינם ואם מצא חן בעיניכם 5$ לחודש.

נכתב על ידי , 10/11/2006 16:27   בקטגוריות אינטרנט, אינפורמטיבי, היא בחוץ !, תלונות, אז מה קשה לי?  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוי ב-13/11/2006 12:02



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)