לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

פה גדול רעב !


כותרות אלטרנטיביות -

Drained / שיגועים פה וואוו-ואו / Eating frenzy

 

אנחנו בקפיצת גדילה, אני חושבת... אפשר לדעת שזה זה במבט לאחור כשזה נגמר.

תקציר הקישור - קפיצות גדילה הן הדרך של הטבע לאותת לגוף לייצר יותר חלב. אפשר רק להניק, לשתות הרבה ולחכות שיגמר.

 

היא יונקת ויונקת כאילו אין מחר ואני מותשת ומרוקנת.

הקפיצה הקודמת הייתה בדיוק בגיל שישה שבועות, והבאה אמורה להיות בשלושה חודשים, אז היא הקדימה בשבועיים בערך.

 

הייתי אמורה לנסוע לעזור הבוקר עם סיכומי שנה בעבודה, אפילו שאבתי חלב במיוחד - אבל בקפיצה אסור לתת תחליפים או חלב מבקבוק כי אז הגוף לא יקבל את המסר ואפשר לאבד את ההנקה - ולי מאוד חשוב להניק.

מפריע לי שעכשיו  בעבודה יחשבו (ובצדק) שכבר אי אפשר לסמוך עלי שאגיע ואתפקד.

 

אחרי שהיינו ערות מאתמול ב-19:45 עד היום ב-11:40 היא נרדמה לחמש ומשהו שעות שאפשרו לי להתמוטט לצידה ולמלא מצברים (תרתי משמע).

 

בין לבין היא עוצרת לדבר איתי, אני כל כך אוהבת את הקולות שהיא משמיעה ! (אתם יכולים לשמוע אותנו כאן) ויש גם את העניין החמוד עם להקשית את הגב כשמרימים אותה ולהבליט את הטוסיק שכובש אותי כל פעם מחדש.

אני בטוחה שזה מעייף וקשה גם לה (אפילו יותר מלי) לינוק ולהיות רעבה כל הזמן הזה.

 

כבר כמה שעות שאני מרכיבה את הפוסט הזה, טוב - היא קוראת לי הטירוף נמשך...

 

מה זה צילום המסך הזה?

 

 

תודה לכולם על הברכות והמחמאות על זכיית לוגו ישראבלוג 2007 שלי -

אתם יכולים להבין למה אני לא מצליחה לענות לתגובות שלכם...

נכתב על ידי , 1/1/2007 19:39   בקטגוריות היא בחוץ !  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קישקוש בלבוש ב-5/1/2007 15:47



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)