לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

שחיית תינוקות



ראשית אני רוצה לברך את משתמשי הפיירפוקס (כמוני) שיכולים סופסוף לעשות שימוש בכל הפונקציות המתקדמות של ישרא. לקח המון זמן אבל עשו את זה ואני מאושר.

ולעדכון.
אתמול לקחנו אותה לשחיית תינוקות.
לא את אמא'לה, את אמילי כמובן... למרות שגם אמאל'ה הייתה בבריכה, אבל חשוב להדגיש שהשחייה נועדה לאמילי.
בכל מקרה, זו הייתה הפעם הראשונה ובקשנו שיעור ניסיון (שעולה 50 שקלים ואינו מתקזז במידה ומחליטים לעשות מנוי... מוזר אבל אוקי), לא היינו בטוחים אם אמילי תאהב את הרעיון או לא.
היא הייתה הכי קטנה שם ולמרות פרצופים לא מרוצים עד זועמים-על-היקום (שהיא ירשה ממני ולאיו דווקא מביעים את דעתה על האירוע הזה או אירועים באופן כללי) נראה שהיא מתעניינת בשחייה.
לאחר שיר קטן ומרגיז אחד הם מתחילים בכל מיני פעילויות שמגרות את התינוקות להניע את הרגליים והידיים כדי שיוכלו לשחות. עובדים איתם הרבה על תחושה של ביטחון במים ועל תנועתיות של כל המפרקים. אחרי זה יש שימוש בגלשנים קטנים וחמודים עליהם הם שוכבים עםה בטן (ואמילי זכתה לציון לשבח על היכולת שלה להרים את הראש ולהחזיק אותו גבוה). השיעור הוא בן חצי שעה ועלות חודשית למנויים שם היא 220 ש"ח (כאשר מחשבים את זה שנתי זה יוצא כמו מנוי למבוגרים כמעט, רק שהוא מגובל לחצי שעה... אני לא בטוח אם זה מחר אטרקטיבי, אבל זה קרוב לבית ואין לי כוח לבדוק את הדברים האלו.)

יש לנו תמנות שנעלה אחר כך, אני עצלן מידי... טוב אוקי, אני מעלה. חכו שניה בזמן שאני הולך להביא את המצלמה.
וואו, יש פה המון תמונות. טוב, בזמן שהמחשב שלי מייבא את התמונות אני אספר לכם שכל עניין הדיגיטציה הזו בצילום אומנם גורמת לכך שקל יותר לצלם וזה לא עובר שיקול של "האם התמונה שווה או לא" אבל מצד שני, עכשיו יש לי מאות תמונות שחלק גדול מהן דומה ואני צריך לבחור את הטוב ביותר. קצת מעיק.

טוב, נחזור לענין.
התינוקות מקבלים (אחרי שההורים קונים) בגד ים חיתולי. או חיתול בגד-ים שאמור להיות אטום ולאפשר להם לעשות צרכים גם בתוך המים. אני לא בטוח שאני סומך על זה ולכן שמחתי לראות שהחיתול היה מלא לפני שהחלפנו לה לבגד הים, שהיה צהוב כי הבחירות היו צהוב או ורוד.
כולנו יודעים מה אנחנו חושבים על ורוד.

היא הייתה מקסימה במים כמו שהיא ביבשה. היה משעשע לראות את המדריכה מטבילה את כל הילדים שכבר למדו לצלול ואז פונה לאמילי. אמא'לה ואני הבטנו זו בזה במבט נחוש של "אם היא נוגעת בילדה אנחנו מטביל(ע)ים אותה". המדריכה, בין אם בגלל שראתה את המבט ובין אם מתוך תובנות משלה, אמרה שאמילי עדיין לא תעבור את זה כי זו הפעם הראשונה שלה. מסתבר שכאשר הם עוברים את הצלילה הזו אסור לעשות להם פרצופים כי זה מבלבל אותם והם עלולים לנשום ולהחנק.
אני צריך לזכור את זה אחרי שאחליט מי מהילדים/ההורים שם מרגיז אותי יותר ואנצל את הידע כדי להפטר מהם.

המדריכה הבטיחה ללמד אותנו תרגילים לאמבטיה. יכול להיות שכעת אני אשתכנע יותר שצריך לרחוץ את אמילי...
אני אסביר את זה רגע - ילדים צריכים להיות מלוכלכים, הם מגנים על עצמם מחיידקים ככה... או עושים משהו, אחרת איך תסבירו את זה שילדים תמיד מלוכלכים וכאשר מנקים אותם הם סובלים? מהסיבה הזו אני לא אוהב לרחוץ אותה. ילדים צריכים להיות מלוכלכים על מנת לשמור על המשכיות הגזע.
אבל, אם יש תרגילים מגניבים באמבטיה, אולי זה שווה את איבוד הלכלוך.

מספיק עדכונים להיום. משוחררים.



נכתב על ידי , 20/1/2007 17:16   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), הפעם הראשונה ש, תמונות  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lp ב-22/1/2007 21:48



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)