לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

אמילי כבר בת 3 חודשים !


אמילי חגגה אתמול 3 חודשים!

יש כבר בגדים שקטנים עליה, אנחנו כבר מידה 3 בחיתולים והיא הגיעה לגיל שאפשר להתחיל שחיית תינוקות (הפוסט של אבאל'ה).

 

על העריסה רשום באדום גדול ומזהיר "עד גיל 3 חודשים" ניסיתי לדחות את העניין והתקשרתי לברר ב"מוצצים" מה הגובה/משקל המקסימלי לעריסה כי לא הגיוני שכל התינוקות בגיל 3 חודשים מגיעים לאותו גובה/משקל- אבל המוכרת בחנות לא הייתה מוכנה להתחייב ורק חזרה על המשפט "עד גיל שלושה חודשים" וזהו.

 

אני לא רוצה עדיין שתעבור למיטה המוצלחת שמחכה לה בחדר השווה שלה (אני יודעת, אתם רוצים תמונות).

 

אני אוהבת להקשיב לנשימות שלה בלילה, להציץ עליה מדי פעם ולחזור לישון. אבאל'ה אומר שאני קלינגי (תלותית/מעיקה). אז ניסיתי לעכב את המעבר בכל מיני טענות כמו שצריך לכבס את המצעים והשמיכה (אז הוא כיבס) ושהציור לא גמור (התקדמתי הרבה מאז הפוסט הזה, אבל תירוץ זה תירוץ)...

 

היא עלי ועכשיו שמעתי את הבייבי סנס מצפצף מיד הבנתי שברגעים אילו ממש אבאל'ה העביר אותו מהעריסה למיטה בחדר שלה.

 

נכון שזה רק מעבר לקיר אבל, אבל... (<-לקרוא בטון הכי ילדותי שאפשר) טוב. אז אני גם יעבור לשם.



אמילי בעריסה

נכתב על ידי , 21/1/2007 19:02   בקטגוריות היא בחוץ !, הלשנות, מחשבות, פריצת דרך, תמונות, הפעם הראשונה ש  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   5 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Elizabeth ב-27/1/2007 18:44



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)