לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

אי אפשר לסמוך עלי.


נתחיל מהסוף, הייתי אמורה לעבוד גם היום משמרת בוקר (ולעזור להם עם סיכומי סוף חודש). בשבע בבוקר התקשרתי גמורה מעייפות ובקשתי שיחליפו אותי.

גם השבוע היה קשה לצלוח את יום רביעי, השעות של אמילי שוב הפוכות, היא ערה כל הלילה ונרדמת רק לקראת הבוקר. מה שאומר שאתמול היא ישנה כשעבדתי. כמו ברביעי שעבר ושעבר שעבר.

חשבתי שאצליח לגנוב קצת שינה בין הארוחות שלה - אבל גם מאחורי דלת סגורה ועם אטמי אוזניים אני שומעת אותה (כשהיא עם אבאל'ה) ולא מצליחה לישון, נראה שזה כח העל שלי.

קשה לתפקד כשישנים שעה וחצי מיום שלישי עד חמישי.

שוב אני מבטלת משמרות ומראה להם שפשוט אי אפשר לסמוך עלי.

 

אוף.

 

אני לא יודעת איך לכוון את השעות שלה.

אולי אם נעיר אותה כל יום איזה שעה וחצי לפני שהיא מתעוררת לבד, היא גם תלך לישון מוקדם יותר.

אולי.

נקרא למבצע הכיוון - בנחישות ורגישות.

 

נכתב על ידי , 1/2/2007 15:47   בקטגוריות אז מה קשה לי?, תלונות, היא בחוץ !  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LadyUnderhill ב-4/2/2007 22:10



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)