לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

Easy park - אל תשאלו


אזהרה - פוסט זה מיותר לחלוטין...

 

נתחיל בהסבר קצר שאולי ישמע לא קשור (ואכן הוא לא קשור) על תולעת במבוך T (שבהתחלה חשבתי בטעות שהתולעת מסוג T), ניסויים בסיסיים בזכרון מראים שאם שמים תולעת במבוך T ומחשמלים אותה בכל פעם שהיא פונה ימינה באיזשהו שלב היא פשוט תפסיק לפנות לשם ותפנה רק שמאלה.

על פי אותו העקרון גם אנחנו (בעיקר אני) בהתחלה היינו שוכחים לכבות את הבייבי סנס כשהיינו מוציאים אותה מהמיטה. הוא היה סופר בלב עד עשר מחכה שאתיישב להניק ורק אז מצפצף...

ובכן, הוא כבר מזמן לא צפצף, אנחנו זוכרים לכבות אותו כשאנחנו מוציאים אותה מהמיטה (שלה), מסתבר שאם יצפצפו עלינו מספיק פעמים נלמד. והמסר - כולנו תולעי T.

 

 

 

נמשיך, מכירים את זה שאתם עייפים, לא מרוכזים או סתם בהריון ומתבלבלות לכם מילים, כבר כמה זמן שאני אומרת בהתמדה איזי פארק במקום בייבי סנס... (כרטיס חנייה אלקטרוני (מסתבר שיש כבר דגם חדש (סוגריים בתוך סוגריים הגזמתי לגמרי מי זוכר כבר מה היה בתחילת המשפט))) קורה לי די הרבה שאני מחליפה מילים ובד"כ יש איזשהו קשר הגיוני בניהן (כולל טעויות פרוידניות). הפכים, מתתחרזות וכו - כנראה מתוייקות אצלי בתאים שכנים במוח, היה מישהו שלמד איתי באוניברסיטה והחליט איזה יום למצוא הגיון במנגנון החלפת המילים שלי (עד כדי כך התופעה נפוצה אצלי) והכריז בסוף שמדובר בכאוס מוחלט.

 

אפשר לנסות להבין מה הדמיון בין איזי פארק לבייבי סנס - שתי מילים, מכשיר אלקטרוני, את שניהם צריך להדליק כשמשאירים משהו שלך והם "שומרים" עליו... ואם כבר אני גולשת נספר לכם שבאחד השדרוגים של האיזי פארק במקום להראות רק את איזור החיוג החניה הצג מהבהב ומראה עוד כמה זמן נותר עד שיכבה (לכל עיר יש הגבלת שעות משלה) ועוד הייתה להם החוצפה לכתוב "לנוחיותכם", האיזי פארק יציג בלה בלה... איזו חוצפה, להציג את זה בתור משהו בשבילנו כשהמכשיר שאנחנו מאכילים בכסף שלנו מלשין לפקח עוד כמה דקות האיזיפארק יכבה שהפקח יחזור עם הדו"ח, אנחנו כל כך לא צריכים את זה אנחנו הרי כבר לא ליד הרכב... (רואים שהצטברה כאן קצת מרירות ממגורים וחנייה במרכז ת"א) ונחזור לעניין התינוקות - תחשבו איזה כיף היה לו היה מכשיר שמציג עוד כמה זמן התינוק יתעורר ואל תגידו לי - יש, קוראים לזה שעון מעורר - אני מדברת על הטירוף של ההתחלה כשהיא הייתה קטנה נורא והחוקים היו לחכות שתרדם מרצונה ולא להעיר אותה.

 

 

לא סיימתי (יש עוד קצת).

אבאל'ה כבר הבין למה אני מתכוונת כשאני שואלת "הפעלת את האיזי פארק?" ואני בכלל לא שמה לב שהשתמשתי במילה הלא נכונה. לפני כמה ימים, אני במיטה והוא אומר לי ש"נדלק האור האדום באיזי פארק וכנראה צריך להחליף לו סוללות", מדבר איתי בשפה שלי כדי שאבין, במקרה באותו היום החלפתי סוללות לכוכב המנגן שקיבלה מתנה (הוא גם מקרין צורות שזזות על התקרה) ואני התעקשתי מתוך שינה להגיד לאבאל'ה שהחלפתי כבר (עכשיו גם כוכב מנגן זה איזי פארק?) עד שהוא החליט להתעלם ממני להניח לי לישון ופשוט להחליף סוללות. כשהתעוררנו שאל אותי למה חשבתי שיהיה דחוף לו להחליף סוללות לכוכב...

 

 

זהו.

:)

(ואל תשכחו להתלהב מזה שאמילי התהפכה)

נכתב על ידי , 10/2/2007 09:46   בקטגוריות אינפורמטיבי, את מי זה בכלל מעניין  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גליתי ב-13/2/2007 04:22



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)