לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2007

מפרצים (תמונות)


נשירת השיער אחרי הלידה הייתה מפחידה, זה לא התבטא רק בשערות על המסרק אלא קבוצות של שערות שהיו נושרות יחד (בעובי של הצמות של האתיופים - אני לא מגזימה בכלל). הקוקו שלי הפך להיות דק מאוד והגומיה שהייתה מלופפת פעמיים מלופפת עכשיו שלוש פעמים (בנות, אתן הבנתן, נכון?)

זה היה די מדכא.

נשירת שיער מעידה על חוסרים, זה ברור. אז חזרתי לקחת את תוסף הפרנטל של GNC מתקופת ההריון ו... התייעצתי עם הוטרינר שלי שאמר שחסר לי אבץ וסידן בגלל ההנקה שאפשר להשלים עם הטאמס שלקחתי נגד צרבת בזמן ההריון (מרכיב פעיל קלציום קרבונט) ואכן הנשירה נרגעה, עדיין כל הבית מלא בשערות שלי אבל אין מה להשוות למה שהיה קודם.

 

בתמונות אפשר לראות שהשיער חוזר לצמוח במפרצים, היו לי ממש קרחות בצידי הראש...

 

 

סימנתי באדום עד איפה הגיע קו השיער קודם לכן.

 

איזה פוסט שטחי :)

 

עדכון שיניים

היא התעוררה מלא פעמים בלילה, היה מעייף, אבל היא חזרה לישון די מהר כשהרגעתי אותה (אפילו לא הייתי צריכה להוציא אותה מהמיטה).

נכתב על ידי , 12/4/2007 14:34   בקטגוריות אופטימי, תמונות, תלונות, שינויים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה (לשעבר בהריון) ב-14/4/2007 09:11



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)