לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

Doppelganger (תמונה)


כותרת אלטרנטיבית - זירו הכפולה.

 

לאמילי יש ה-מון צעצועים מכל מיני סוגים (לכן בהזמנה למסיבה שלה ביקשנו לא להביא לה עוד צעצועים) , את זירו אתם כבר מכירים, היא קיבלה אותו מתנה מאח של אבאל'ה (דודל'ה).

נראה שזירו הוא הצעצוע החביב עליה (מי אמר חפץ מעבר?) זה לא פשוט להיות החפץ החביב עליה, וזירו בהחלט עונה על המון דרישות. הוא לא גדול מדי (יש בובות שיותר גדולות ממנה פי כמה כמו גארפילד, גראמפי, הפיל הלבן...) אין לו חלקי פלסטיק כמו לצעצועים של לאמאג' (עם הלעסנים כמו ספייק הדינואזאור, מורטימור המוס, טאו טאו הפנדה, וסידני הקנגרו האדומה) והכי חשוב הוא חביק ונורא כיף לה למולל את האוזניים שלו ולהרדם איתו.

 

בתור ה-צעצוע אמילי מעסיקה את זירו במשרה מלאה, ביום ובלילה עם חופשות לכביסה וחזרה מדי פעם. קראתי שכדאי שלצעצוע החביב עליה יהיה ממלא מקום כך העומס יתחלק בין שניים, אפשר יהיה להחליף בניהם והוא לא ויקח לו יותר זמן  להתפרק וגם אם יקרה משהו לאחד מהם, זה יהיה פחות נורא...

אז כשאבאל'ה היה בחו"ל (12 ימים ארוכים מאוד) הוא חיפש עוד זירו ולא מצא בשום מקום, כנראה שזאת לא העונה. ניסינו לשכנע אותה שצעצועים אחרים (כאלה שאפשר להשיג עוד מהם) יכולים להיות ה-צעצוע, אבל ללא הצלחה.

 

לדודל'ה יש היה גם זירו משלו, חשבנו לחטוף אותו, אבל דודל'ה הביא לה אותו מרצונו החופשי, אני כל כך מעריכה את זה, ובכלל הוא יופי של דוד!

 

בתמונה אפשר לראות את הזירו המקורי אפרורי, מרוט ומותש מימין והמחליף הרענן והמצוחצח משמאל (הפרווה שלו כל כך פלאפי ונעימה, אבל לא לעוד הרבה זמן).

ממש בן המלך והעני.

כרגע שמציגים לה את שניהם (מבחן טעימה) היא חוטפת את הישן ומתעלמת מהחדש. אז נכניס את שניהם לכביסה ונעלים את המקורי כדי שתלעס את החדש לאותו המצב...

Rest my case

 

כיף להתעסק קצת גם בשטויות.

 

חובבי באפי בוודאי מזהים את הכותרת.

נכתב על ידי , 9/6/2007 13:36   בקטגוריות צעצועים, איך אנחנו עושים דברים, באפי  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה (לשעבר בהריון) ב-14/6/2007 23:39



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)