לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

טראומה



שלי יותר משלה.
אמילי אוהבת לטפס על דברים. בין השאר על שולחן זכוכית שיש לנו בסלון. אני לא אגיד מי עוד מטפס על שולחן זכוכית בבית הזה.
אמילי טיפסה ואז זינקה וחבטה את הראש בשולחן. אני לא אגיד מי עוד נפצע מהשולחן בסלון.
היה המון דם ופצע די עמוק. אבא שלי הגיע והחלטנו שאין צורך בבית חולים. מה גם ששתי דקות אחרי שחטפה את המכה וניקיתי וחיטאתי את האזור היא חזרה להשתולל (ולנסות לטפס שוב על השולחן - לא היא לא לומדת. כמו מישהו אחר בבית הזה שממשיך לעשות שטויות).
כשאבא שלי הגיע היא כבר הייתה מאוד מרוצה מעצמה אחרי שסדרה (שוב) את הספרים שלי והפכה עוד כמה דברים בבית.

זה היה מלחיץ.
אם תשאר לה צלקת היא תמשיך מסורת ארוכה של צלקות באזור הגבה (אמא שלי ואני).
זהו.
היא רצתה לשחק עם התה החם.
עשינו הסכם שמותר לה לספוג נזק רציני אחד ליום ומחר הוא יום לא פחות טוב לכוויות מאשר היום.

נכתב על ידי , 4/11/2007 22:07   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא)  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמילי ב-6/11/2007 11:01



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)