לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

בליל של כל מיני


קשה לי לחזור כרגיל, אבל חשוב לי להמשיך.

ביום ראשון היה יומלדת לאתי וללאמברג'ק (בנפרד) - מזל טוב ! (ואני חגגתי שנתיים בלי מחזור)
לאתי מגיע מזל טוב ענקי - הכי ענק שיש להולדת הבן החדש :) (להתראות בקרוב)

אתמול ; שילשום בבוקר אמילי קיבלה את החלק השני של חיסון גיל שנה (באיחור מה) (חצבת, שעלת והפתעות אחרות, נראה לי) חשבתי על זה הרבה ואנשים שמחליטים לא לחסן יכולים להרשות את זה לעצמם רק בגלל שהרוב כן מחסן, כשאחוז הלא מחסנים גדל יש התפרצויות. מכיוון שאמילי לא לקחה קשה מדי את החיסונים עד עכשיו (קצת חום עשרה ימים אחריו) אז אנחנו במחסנים. עכשיו הלחיים שלה קצת אדומות. אני גם חושבת שבענף הרפואה דווקא החיסונים הם דבר די טבעי, פשוט מכירים לגוף כל מיני גורמים רק נותנים לו פור עליהם בכך שהם מוחלשים/מומתים.
האחות בטיפת חלב אמרה שאמילי לא עלתה מספיק במשקל בשלושת החודשים האחרונים (מאז הפעם האחרונה שהיינו שם) וזה קצת מדאיג אותי, מן הסתם.

אתמול פרצו לי לרכב (תקללו אותם חופשי בתגובות), חניתי ליד הבית של ההורים אמא שלי (אני לא רוצה להתרגל לזה), כדי להשאיר אצלה את אמילי ולהמשיך ללימודים, הייתי שם אולי עשר דקות (בצהריים) והשכנים קראו לנו, הם ראו שני ילדים שוברים לי את השמשה ומוצאים תיק שהיה על המושב שליד הנהג. אאאארררגגגג!!! למזלי התיק עם הארנק, טלפון נייד וכל השאר היה עלי אבל הם לקחו את התיק עבודה שלי דברים שבאמת אין להם מה לעשות איתו אבל לי זה מאוד חשוב ומרגיז אותי עכשיו לקנות ולאסוף הכל מהתחלה (בשווי אולי קרוב לאלף ש"ח)
בדרך כלל אני מאוד מקפידה שלא להשאיר תיקים ברכב, אבל היו לי כל כך הרבה דברים בידיים - אמילי, סלקל (אנחנו חייבים כבר לקנות את הכיסא בטיחות הבא) טיולון, צעצועים ובכלל עליתי רק לכמה דקות, מי היה מאמין שיש להם אומץ לפרוץ ככה בשוד לאור היום.
נסעתי לתחנת המשטרה לדווח, הם רשמו וזהו. משם התעקשתי בכל זאת לנסוע ללימודים כדי לא לתת להם (לגנבים) לשבש לי את היום, אבל לא הייתי מרוכזת בכלל, אז אני לא יודעת כמה זה היה נכון להמשיך.
הייתי צריכה להחליף רכב עם אח של אבאל'ה כי אי אפשר לנסוע בלי חלון בקור עם אמילי מאחור.
ֿ[כאן תהיה תמונה של הרכב עם השמשה השבורה]



רגע, נזכרתי בעוד משהו, די חשוב אפילו - למסירה כלב כנעני מעורב (בקרוב תמונה ועוד פרטים) כבן שנה, מוצלח מאוד (באחריות, הייתי לוקחת אותו אלי אם לא הייתה לנו דירה כל כך קטנה ושלושה חתולים) - מסורס, טוב עם ילדים, מחוסן, מאולף, אבל לא יסתדר בבית עם חתולים או כלבים אחרים.
[כאן תהיה תמונה של הכלב עם קצת אמילי לידו]



נראה לי שזהו

מה שלומכם?
נכתב על ידי , 16/1/2008 19:26   בקטגוריות מזל טוב !!!, עדכונימים, תלונות  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דוברמן ב-22/1/2008 19:30



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)