לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

עוד כל מיני


לאמילי יש סך הכל שלוש וחצי שיניים (2 למטה)

היא אומרת המון מילים -
"אה-אי" (עין) לרוב מלווה בתקיעת אצבע בעין, שלה, שלנו, של הכלב (שמצא בית!) (החתולים לא נשארים בסביבה מספיק זמן)
"אףףףףףף" אתם כבר יודעים
"אה-זה" את זה - (קשה לי עם זה שאי אפשר לקשר כמו שצריך)
"ססססס" - סוס
האם האם האם - אוכל, או בהטייה "האם" בציווי
וכרגע קשה לי להזכר בעוד

קנינו סופסוף כיסא בטיחות לרכב - מקסי קוזי הדור הבא בצבע סגול וכחול, אמילי נהנת לשבת עם הפנים לכיוון הנסיעה (פריורי XP למי שממש חייב לדעת).



היה לי פנצ'ר ואבאל'ה חילץ אותי :)

קצת ירדתי למחתרת ואני מתחבאת מהעולם, לא בטוחה שזה רעיון טוב...



הידעת: בארץ אין חפרפרות (בתמונה) אלא רק חולדים.


מסתמן שבשבוע הבא תהיה ירידה זמנית בעומס עלי.
נכתב על ידי , 31/1/2008 04:33   בקטגוריות בטיחות, עדכונימים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נוכלת משתכפלת ב-4/2/2008 15:13



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)