לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

גנבו לי פוסטים


לפני יומיים הזכירו לי שלא כתבתי פה הרבה זמן.
שמחתי על זה שיש לי כמה דברים לכתוב אבל בעבודה קבלתי כמה משימות.
העובדה שאני עסוק אבל רוצה לכתוב הייתה ידועה למישהי מסוימת שנצלה את יכולותיה לכתוב פה וגנבה לי את הפוסטים.

בכל מקרה, חוץ ממלפפון חמוץ שהתגלגל לו מהבגדים המכובסים (חומרי ניקוי מריחים טוב יותר ממלפפון חמוץ ומנצחים אותו אז לבגדים שלום), מצאתי גם משאבת אוויר של הבלונים (ראה בום-בום) ועוד כמה חפצים לא חשובים אחרים. היא מנצלת את העובדה שאני סומך עליה לעזור לי להעביר בגדים לכביסה כדי לערוך ניסויים מתקדמים.

גנבו לי את ה-wo אז אני לא יכול לצחוק עליה...

זה מאוד מרגש לשמוע אותה מרכיבה משפטים, גם אם אני לא מבין את כולם. זה כמו לשמוע מישהו מדבר בשפה שמשיקה לשלך. מידי פעם יש מילה שאתה מבין ואתה מנסה לבנות את ההקשר לנסיבות ולתנועות השונות שמלוות את המילים. בסוף אנחנו נצליח בזה.

נכתב על ידי , 5/5/2008 11:54   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא)  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיטל ב-6/5/2008 19:50



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)