לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2008

לילה, תולם ישנים


לילה, תולם ישנים - כן, גם אמילי!
זו השעה שבה היא בדרך כלל מעירה אותי, אז מסתבר שהתרגלתי ואני כבר מתעוררת עצמאית (או כמו שאופנתי להגיד - עצמונית).
עקרונית אני יכולה ורוצה לחזור לישון, אבל אין דבר מרגיז יותר מלהרדם ולשקוע בשינה עמוקה ואז להתעורר ממנה. בעצם יש דברים מרגיזים יותר, אני יכולה בקלות לחשוב על כמה.
אז יש לה חלון הזדמנויות עד סוף כתיבת הפוסט הזה כדי להתעורר ואם היא לא אז שתמשיך עד הבוקר (כאילו ששואלים אותי).
לקח לה חמישה ימים להתאושש מהבלאגן השינתי שעשינו לה ביום שישי בערב כשלקחנו אותה איתנו למסיבת יומולדת של חבר, היינו בטוחים שהיא תישן בדרך, מקווה שלמדנו לקח.

כמו שכבר כתבתי כבר כמה פעמים אמילי אומרת כבר הרבה ("המון המון") מילים, בדרך כלל כשהיא אומרת מילה לא נכון אנחנו משתדלים שלא לתקן אותה ופשוט להמשיך ולהגיד את המילה כמו שאמורים ולאט אבל בטוח מה שהיא אומרת מתקרב למה שאנחנו. הלא שלה כבר קיבל למד, אין ספק שזו המילה הכי שימושית בלקסיקון שלה. האוטורפליי - התשובה המיידית לכל שאלה, עוד לפני שנשאלה וגם ללא שאלה, אפילו לדברים שהיא כן רוצה, גלידה לדוגמא.
אבל יש מילים שהדרך שלה להגיד אותן יותר מוצלחת ממה שהשפה העברית החליטה, תולם (כולם) זו דוגמא מצויינת. אמילי מפרטת מי נמצא בכל בית כולל חתולים כלבים וחיות אחרות ורק אחרי שסיימה היא מסכמת בתוווולם. זה חמוד המון.

טוב, נראה שהיא רצינית לגבי עניין השינה הזה, אז גם אני אפרוש למיטה.


לא הבנתי למה יש לו חמש רגליים, אבל עכשיו נראה לי שהרגל האחורית זה זנב.

נכתב על ידי , 23/7/2008 03:21   בקטגוריות מילים, מילים  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חוקרת מוח ב-27/7/2008 00:34



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)