לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תחפושת הלוואין לאיווה (תמונות)



במסיבת הלוואיין איווה (הקטנה) חופשה (פ דגושה) לטובי התינוק מסרט החובה המבוך,
ראינו את הסרט (באפריל) הציטוט הנבחר אמילי (הגדולה): ״אם הוא מלך הגובלינים למה הוא לבוש כמו ערפד?״ (זה עוד לפני שצפתה בבאפי).

אגב, לאמילי היה קשה עם החטיפה של התינוק (בתור אחות גדולה לתינוקת).



↑ הכלבה שבתמונה לא שלנו, היא רק היתה אורחת אצלנו :)

 

המסיבה תוכננה בהתרעה מאוד קצרה אז לא הספקתי למצוא בגד ממש זהה. הכי קרוב שמצאתי היה עם פסים כתומים וטיגר, אז עם לורד עבה במיוחד עברתי עליהם אחד אחד (המון עבודה) וצבעתי גם פסים לבנים ואדומים על טיגר שהציץ מהאמצע כדי שיטמע ברקע.

הבגד בשלבי ההתעללות:

 

כדורי הקריסטל - כדור שקוף כזה שאפשר לפרק לשניים ולהחזיר, באמצע שמתי שתי תמונות שהדפסתי (והמדפסת הסכימה להסכים תמורת חתימה קטנה על חוזה עם השטן) הוספתי נצנצים מוצלחים, דבק וטאאאדדדם :)

 

 



 

איווה כטובי

 

הטובי המקורי מהסרט

 

נכתב על ידי , 13/11/2014 15:41   בקטגוריות איך אנחנו עושים דברים, תחפושת, תמונות, תראו מה עשיתי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אוצר ב-24/12/2014 23:23
 



חלקי התחפושת (תמונות)


קישור לאיזה תחפושת

 

היה שלב שבו תפסתי את עצמי ואמרתי לי - על מה חשבת שהתחלת להכין תחפושת שלמה של דוב, אין לך זמן ומשאבים לזה...

(החברה המעצבת שלי עזרה לי בתפירת האוברול והריצ'רצ'ים :) )

 

אף

(עשוי מחומר שמתקשה באוויר בדומה לדאס אבל קל, אני לא ממליצה עליו בכלל, כי זה יוצא עדין ושביר :/ )

 

זנב

 

כתר - מזהב אמיתי. (סתם לא)


אוזניים

 

כפות ידיים

 

התחפושת פרוסה על הרצפה כמו שטיח פרוות דוב :)

נכתב על ידי , 10/3/2013 09:57   בקטגוריות איך אנחנו עושים דברים, תמונות, תראו מה עשיתי, תחפושת  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של סוסון ב-10/3/2013 14:46
 



פורים 2013 (תמונה)


קשה לי ללהגיע ללכתוב בבלוג...

 

אמילי התחפשה למרידה מהאמיצה - בשמלה ירוקה, פיאה ג'ינג'ית מתולתלת ועם קשת וחצים (מדיסני).

אני התחפשתי לדובה - אולי אצליח לפרסם פוסט עם שלבי ההכנה של התחפושת
איווה חופשה לאחת משלושת הדובונים - את התחפושת תפרה לה החברה אילה שהיא גם מעצבת על.
(אני יוצאת מגידרי לא לספיילר פה את הסרט יותר ממה שחייבים) 



צילום: הצביץ

 



נכתב על ידי , 26/2/2013 15:48   בקטגוריות תחפושת, תמונות, תראו מה עשיתי, הפעם הראשונה ש, איך אנחנו עושים דברים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ג'וליאנה ב-28/2/2013 08:09
 



מנחשים למה אמילי מתחפשת?


מנחשים למה אמילי מתחפשת?

 

רמז ראשון (שלא יעזור בהרבה) 

זו נסיכה...

רמז #2: נסיכה לוחמת


אתם יכולים לנחש גם למה איווה הקטנה מתחפשת:
רמז זה כמעט חמוד 

 

ו... אפשר גם לנחש למה אני אתחפש :)


[אני אשחרר עוד רמזים בפוסט הזה במהלך היום]

 

אז חשבתי שיהיה לי זמן ומספיק ידיים לעדכן את הפוסט הזה... טעיתי.

 

אמילי התחפשה למרידה מהאמיצה :)

 


 

נסיכות שאמילי כבר התחפשה אליהן:
2009 בל

2010 פיונה

שלגיה

2011 סינדרלה (ביום נסיכות בגן)

2012 הנסיכה מונונוקי

נכתב על ידי , 20/2/2013 09:11   בקטגוריות תחפושת  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה ב-24/2/2013 09:42
 



מסיבת הלואין 2012 (תמונות) ועדכונימים


ביום שישי (לפני שבוע) התקיימה אצלנו מסיבת הלוואין ומסיבת יומולדת לאחיו של אבאל'ה, שנדיר שהוא בארץ.

מבחינה קישוטית חשבתי שיהיה לנו את כל הסטאף של המסיבות הקודמות, אבל בגלל כל מיני מעברי דירות זה נשאר בארגזים שאין גישה אליהם.
אז מצאתי את עצמי יום לפני המסיבה יושבת ומציירת על קרטונים, גוזרת ולמחרת כשאיווה היתה עם אבאל'ה צבעתי בספריי שחור.

זה היה מאוד מתסכל - על כל עשר דקות עבודה היה שעה וחצי הנקה/החלפה/הסתובבות עם איווה במנשא... (בערך, כן)
מכיוון שהייתי מאוד מוגבלת בזמן אז התחלתי עם הדברים הגדולים, עם הלצייר בעיפרון כי דברים לגזור ולצבוע בשחור אפשר לתת למישהו אחר לעשות. 

ביום שישי בצהריים נסעתי לזמיר טריקים ברמת גן (שימח אותי שהמוכר זכר אותי) היה נחמד לעשות קניות של קורי עכביש, יד כרותה, עטלפים, עכבישים, נחשים ודם :]
הייתי מאוד לא מרוצה מזה שרוב הרעיונות שלי למסיבה נשארו רק רעיונות, אבל אבאל'ה טוען בתוקף שיצא מוצלח.

 

במסיבה אני הייתי עם תחפושת סאלי מפורים של לפני שנתיים, אבאל'ה היה ערפד, אמילי היתה מונונוקי :)

מספיק דיבורים יותר תמונות:

 


שלטים לבביים ומזמינים לתלייה על השער לחצר ולדלת הבית.

 



צלליות - חתולים, עטלפים, עורבים, עכבישים וכפות ידיים



הבוגי מן

 


נוספרטו, בתמונות הקטנות שלבים בהכנה.
הדלת הימנית היא לחדר של אמילי והשמאלית לחדר השינה שלנו. אפשר גם לראות קצת את העריסה של איווה שבד"כ איתנו בחדר. 

 


קילר באני - אם זה לא ברור מהתמונה אז זו אצבע ולא גזר...



 

והטעים לסוף - אנחנו:


איווה מסרבת להיות אוכל לאבאל'ה.



נראה כאילו חטפתי אותה מהערפד הרשע...


(5)
כמה סנטרים יש לי כאן... אבל רואים כאן כמה שאיווה חמודה אך קשוחה

 

אגב, אמילי (בת 6) כבר גדולה מספיק בשביל לא להרשות לנו להראות תמונות שלה ולספר סיפורים שלה...

 


הבלונים ביום שאחרי

 

למקרה שלא ברור מהתלונות למעלה - היה כיף! :) מסיבה זה תמיד תירוץ נהדר ללפגוש הרבה אנשים טובים שאנחנו מכירים. למרות שבקושי אפשר לדבר איתם כמו שצריך.

אם אתם חברים שקוראים כאן ונעלבים מזה שלא הוזמנתם, אז זו היתה מסיבת יומולדת של אחיו והוא הזמין חברים שלו (שרובם גם חברים שלנו). 

 


ועדכונים שוטפים, כשלא רק מסיבות אצלנו...
אמילי עם וירוס בטן ומיום רביעי לא היתה בביה"ס (שווה פוסט נפרד). האוטו שלי היה בתיקון שבוע (אחרי תאונה קלה :/), הטלפון שלי נפל והמסך שלו נסדק...
אתמול נתקענו עם הרכב בדרך חזרה מאזכרה בדרום, בכביש 25 המפותל והמפחיד שליד ים המלח :/

אבל בסך הכל אנחנו בסדר גמור.

 


 

הקוראת והמגיבה מיקה גיל הסבה את תשומת ליבי לזה שאיכשהו (כנראה על התמדה) הגענו לרשימת הפעילים (הבלוג השני מהסוף), רוצו לראות לפני שמישהו דוחק אותי החוצה :) 


 

מפרסמת לפני שישראבלוג יעלים את הפוסט הזה, שלקח לי יותר מדי זמן להרכיב.

נכתב על ידי , 3/11/2012 09:25   בקטגוריות תחפושת, תראו מה עשיתי, תמונות, איווה, איך אנחנו עושים דברים, ציורים פה  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מיקה גיל ב-15/11/2012 00:31
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)