לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טיפ - פירוק לגומרים ועיגול פינות. כי צריך להתחיל מאיפשהו


אחרי שאמילי נולדה הייתי בהלם טוטאלי מכמה שהיה לי קשה. לפני שאיווה נולדה ציפיתי לסוף העולם ואיכשהו היה קל יותר. 

כבר הרבה זמן שאני רוצה לרכז טיפים ודברים שעזרו לנו, אבל אני לא מגיעה לזה.

אז עכשיו נקפוץ למים ונשחרר טיפ ראשון

 

פירוק לגורמים

אם פעם יכולתי לתקתק פרוייקט עוד באותו היום מהבוקר עד הערב, עכשיו חלקים גדולים של היום אני מנוטרלת (משגיחה, מקורקעת, מושבתת) אז דברים שאני רוצה וצריכה לעשות מחולקים לעשרות שלבים ותתי שלבים ואני מתקדמת קצת ועוד קצת בכל פעם (יש ימים שבכלל לא :/) השלבים מחולקים לכאלה שאפשר לעשות כשהילדות איתי, כאלה שצריכים ריכוז טוטאלי וכו' יום אחד אני קונה חומרים, יום אחר אני מסדרת אותם, יום אחר מודדת וכו וככה לאט לאט, לפעמים אפילו חודשים מהרגע שחשבתי על הרעיון ועד שהתחלתי ובסוף אני מצליחה לסיים.

 

וכאן נכנס עוד טיפ - אם פעם יכולתי לעשות דברים בצורה מושי-מושלמת (יש עוד מי שאומר את זה?) והדברים נראו בדיוק כמו שרציתי, עכשיו אני נאלצת לעגל פינות או שזה בכלל לא יצא לפועל. אני צריכה לעצור ולחשוב מה באמת קריטי וחשוב למה שאני מכינה ומה חשוב רק לי ואף אחד בעולם לא ישים לב לפרט הקטן הזה.

 

[הפוסט הזה הוא דוגמא ליישום של שתי העצות הנ"ל]

 


נכתב על ידי , 13/3/2014 09:07   בקטגוריות טיפים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של היילי מונרו. ב-13/3/2014 09:29
 



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)