לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: `. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הסעה


זה רגע מוזר בו אני מלווה את בייבי אמילי אל תחנת האוטובוס וממתין יחד איתה להסעה.

בכל בוקר אני מעיר אותה, מכין לה אוכל וצועד איתה החוצה. אני אוהב את הטקס הזה. אני אוהב להביט בה כשהיא צועדת עם התיק מאחוריה, צעד אחר צעד בנחישות עם סנטר זקוף והיא מתווכחת איתי שהיא לא רוצה הסעה, שהיא רוצה מונית, או רוצה לנסוע באוטובוס.

היא בכל פעם עולה על ההסעה, והיא מחייכת בבגרות וזה רגע עצוב בכל פעם מחדש ומשמח באותה המידה.

היא עולה ומביטה מהחלון ומנופפת לי ואני עומד ומביט ברכב המתרחק ולא יכול לחכות כבר לאחר הצהריים כשאחזיר אותה הבייתה.

נכתב על ידי , 13/9/2012 12:31   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), איווה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבאל'ה ב-14/9/2012 12:57
 



הלידה 2.0 (הצד שלו)


לפני הלידה הראשונה יש את החשש מהלא נודע.
נכון, אנחנו חיים באינטרנט, והאינטרנט הזה יכול לספר לנו הכל.
אפשר לקרוא על מה שעומד לבוא במליוני בלוגים המוקדשים לנושא, ואם לא רוצים חוויה אישית אפשר למצוא לא מעט אתרים יבשים שפשוט מספרים את העובדות. אם אתם נועזים, אפשר לראות סרטים, אבל לא חשוב איך תבחרו להכין את עצמכם, אתם תגלו שזה לא באמת מכין אתכם לשום דבר.
האירוע עצמו עמוס רגשית, כואב פיזית (לא טוען שאני אפילו יכול לדמיין כמה) ומבלבל מאוד. קורים בו המון דברים, ובין התרגשות ובכי, ניסיון להתמודד עם העובדה שעכשיו יש בן אדם שחובה עליכם לדאוג לו (כי אתם החלטתם להביא אותו לעולם), והדאגה לבני הזוג קשה מאוד להיות נוכח ולספוג הכל. את רוב החוויה חיים לאחר מכן, מהזיכרון.
יש גם תחושה שכעת שעברתם את זה, תהיו מוכנים ללידה הבאה.
ובכן, זה לא מדויק. למעשה, זו טעות.
הצירים החלו בשבת בסביבות השעה 5 אחר הצהריים. הכל היה בסדר עד שאמא'לה גלתה שיש דימום קל.
דימום לא חייב להיות מסוכן, בעיקר כשהוא קל. זה קורה בהרבה מקרים ושום דבר מסוכן לא מתרחש בעקבותיו. אבל, אם זה קורה לא נשארים אדישים.
מהרנו לארוז את עצמינו, שמנו את בייבי אמילי אצל חברה ונסענו אל בית החולים. 
מהרנו אל המיון ובמסדרון השארתי את אמא'לה על כסא ורצתי אל הקבלה.
הסברתי להם מה קורה והצלחתי למנוע מהמבט של "אנחנו צריכים לראות את אשתך" להפוך לדרישה כזו.
"היא שם, רחוק במסדרון"אמרתי להם "יושבת על כסא ומדממת. קדימה אישורים". 
קבלתי את האישורים.
רצנו (ממש לאט) במורד המסדרון והגענו על המעליות. בזמן שנכנסנו אליהן ועלינו לחדר היולדות מוסיקת הנושא של סדרת בטמן הישנה נשמעה במוחנו. (טוב אולי רק במוחי... טוב אני משקר הוספתי את זה עכשיו.) .
שם,קיבלה את פנינו פקידה משועממת וחבורה עליזה של אחיות ורופאים שטפלו בנו מעולה וזרקו אותנו הבייתה.
הדימום אכן היה לא מסוכן (למעשה זה היה הפקק של ה…רחם? אני בלי שינה ואני לא מצליח להשלים את כל המילים שלי).
חזרנו הבייתה. בייבי אמילי לא רצתה לחזור. אמא'לה ניסתה לנוח אבל הצירים לא הרפו. זה כאב לה.
לפחות היא חשבה שהם כואבים. התמימות...
בייבי אמילי הסכימה לחזור לבסוף ואחרי שהכנו ארוחת ערב היא הלכה למיטה לצפות בטלוויזיה ולשחק באייפד עד שדרשתי ממנה לישון. היא התעלמה ממני כמו שהיא עושה תמיד ואני הלכתי לחדר שלי ונכנסתי למיטה.
בינתיים הצירים התחזקו וגרמו לאמא'לה להבין שהצירים הקודמים לא היו כואבים כנראה. (היא אמרה, מאוחר יותר, שהצירים הראשונים היו לטאות והאחרונים דינוזאורים. כל מה שבאמצע היה אבולוציה מהירה שיכולה לגרום לאדם לחשוב שיש יד תבונית המנחה את התהליך והיד הזו היא נקמנית ושונאת אותך על דברים שאתה לא זוכר.)
בשעה 11 בערב הצירים היו ממש חזקים ובקשתי מדוד'לה (שחזר לארץ במיוחד לחגים/לידה) שיבוא לקחת את בייבי אמילי. אמא'לה ואני שוחחנו על כך והחלטנו שלמרות שזה לא משהו שהיא תפספס לימודים, זה עדיף.
דוד'לה לקח את בייבי אמילי בזמן שהיא ישנה, ואנחנו המתנו בבית עם הצירים.
זה לא כיף להמתין עם צירים באותו החלל והזמן. הם לא מהווים חברה טובה. זה לא היה כיף לאמא'לה.
זה גם לא היה כיף לי, אבל אני רק הסתכלתי עליה ושמעתי אותה צועקת בכאבים.
לקח לנו עוד זמן עד שהגענו להתכווצויות כל 4 דקות ואז מהרנו לבית החולים שוב.
(מוסיקת העטלפים נשמעה שוב. כן, אני משקר שוב. שקט בני תמותה!)
בבית החולים אמא'לה ואני גילינו שלמרות שהיא סובלת (מאוד) באופן תדיר (מאוד) ולארוך זמן (רב לכל ציר), אין פתיחה אמיתית. זה דרש מאתנו לעשות כל מיני הכנות כאלו ואחרות בזמן שאמא כבר קורסת מכאבים.
נקודת האור היחידה הייתה הידיעה שהאפידורל יגיע בקרוב.
כמה בקרוב? מיד כשיהיו קצת יותר מארבע אצבעות.
אלו לא היו רגעים קלים, לא ידעתי איך אמא'לה תסתדר. היא כבר הייתה באפיסת כוחות וכל ציר היה מתמשך וזלג לתוך הציר הבא. עמדתי בצד בזמן שהיא עוברת את העינוי הזה בלי יכולת לעשות שום דבר.
ואז הודיעו לנו שהמים מזוהמים, שהלידה תתקיים עכשיו ושאין זמן לאפידורל.
ירדו לי דמעות בזמן שניסיתי להסביר לאמא'לה מה קורה ושהיא עומדת להמשיך ולעבור את הכאב הזה שרק ילך ויגדל.
אמא'לה הייתה אמיצה, מאוד. אני כותב את הדברים והעיניים מתמלאות דמעות על הייסורים שהיא עברה, והכאב בלב כשהיה לי ברור שאין ברירה והיא חייבת להמשיך.
כן זה דרמטי, אבל פאקינג כאב לה אז תשמרו את הביקורת לעצמכם!
איפה הייתי?
אה כן, לפתע משהו קרה. זה היה שילוב של הוראות ברורות ומדויקות מצד האחיות, ותקשורת מושלמת בין אמא'לה לביני, תקשורת שלא קיימת בשום זמן אחר (אנחנו מתגאים לא פעם שהסוד שלנו לנישואים מוצלחים הם אי-הבנה וחוסר תקשורת ברמות קולוסאליות).
היא עברה את זה, עם כאב עצום אבל תוך שניות.
במה שנראה כמו רגע של קריסה הראש יצא, כל הטינופת נפלטה וליה הקטנה החלה לבכות ואז שתי לחיצות קצרות והיא הייתה בחוץ.
אמא'לה נרגעה בבת אחת.
ליה השמיעה קולות נעימים ואחרי שהשלייה נבדקה, אמא'לה הניקה אותה בצורה מושלמת וללא בעיות.
למעט הקטע בו ליה החליטה להפסיק לנשום ולהיות סגולה וכמעט להתעלף.
אבל עוררנו אותה במהירות ואז היא אכלה כמו שצריך.
היה גם את הרגע שבו, באופן מפתיע, האחות אגרפה את הבטן של אמא'לה וגרמה לה לצרוח שוב. אבל זה סיפור אחר ויסופר בזמן אחר.
אז עכשיו אנחנו ארבעה.
אני לא בטוח שאתם מוכנים לזה.
אבא'לה

נכתב על ידי , 9/9/2012 16:06   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא), איווה  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של לימי דוב ב-10/9/2012 14:22
 



ITS ALIVE!!!


גבירותיי ורבותיי אני הבטתי בבטן והיא חיה.

לא מדבר אתכם אדם חסר ניסיון, ראיתי כבר בטן הרה בחיי וגם כשיש שם תנועות, הן נראות חמודות.

ליה מציגה אופי שמצביע על צורך לכלוא אותה מיד אחרי הלידה ומחקר מקיף של הסיבות שהביאו אותה לפה כי לא נראה שהיא מתכוונת לבוא במטרות שלום. יש לנו פה עסק ברור עם יצור זדוני בעל כוונות מרושעות והחשש הגדול ביותר (והסיבה לכליאתה) הוא שליה תסתדר טוב מאוד עם בייבי אמילי ושתיהן יסיימו את מה שאמא'לה ואני חושבים שהוא חופש.

 

בייבי אמילי הפתיעה אותנו כי בבטן היא לא עשתה יותר מידי בעיות. היא זזה, לא מעט, אבל לא בצורה שגרמה לנו לרצות להותיר את הבטן מאחור ולרוץ לגבעות.

ואנחנו כנראה נרוץ לגבעות בזמן הקרוב גבירותיי ורבותיי ואני מייעץ גם לכם לעשות את זה בדיוק כי כאשר ליה תצא, הספירה לאחור תחל.

 

כדי שתבינו את האימה שאנחנו חיים בה אתם צריכים לחשוב על סרטי אימה בהם רואים בבירור ידיים נעות בתוך גופה של האישה (גיבורה או לא גיבורה). אם אתם זוכרים את הסצנה ב"פרקליטו של השטן" בו רואים יצורים זזים מתחת לעור של הנשים אז אתם יודעים למה אני מתכוון.

התנועות של ליה מגיעות בכמה צורות, כולן לא גורמות לנו לחשוב על יצור קטן וחמוד.

יש לה תנועות שגורמות לבטן של אמא'לה לזוז ממקום למקום כאילו ג'ק-בקופסה שעומד להתפרץ החוצה.

יש לה תנועות של גלים ענקיים שנראים כאילו היא רואה מופע ורוצה לעשות גל ואין לה שותפים.

יש לה גם תנועות מהירות ומוזרות, שגורמות לנו לחשוב שהיא חופרת את דרכה החוצה. או פנימה.

 

לפני כמה ימים ישבנו לראות את הפרק האחרון בעונה השניה של לות'ר (מומלץ), ליה החליטה לעשות כמה תנועות חדשות שגרמו לחלקים שונים של הבטן להתרומם בצורה שגרמה לנו לתהות אם מישהו הסביר לה מה היא אמורה לעשות בדיוק ואם נקודת היציאה הנכונה ברורה לה. אלו לא תנועות חמודות ועדינות גבירותיי ורבותיי, אלו תנועות מאוד ברורות של מרד.

 

אני מכין ציוד שיעזור לנו להתגונן בפניה. כמה קלשונות, שקים של עפר, לפידים ומיני מתיקה שנוכל לזרוק בתקווה שהיא תרוץ אחריהם ותאפשר לנו לברוח.

 

זכרו שהזהרתי אתכם.

אבא'לה

נכתב על ידי , 6/9/2012 19:19   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא)  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-9/9/2012 11:04
 



הרשימה הגיעה!


היי, אבא'לה שוב.

אתמול, בזמן שישבתי על המחשב ועבדתי לי לתומי, בלי להתגרות באף אחד (אני משקר, תדלקתי מריבת ענק באחד המקומות בהם אני עובד) מכתב פראי הופיעה.

הוא נראה תמים, מעטפה לבנה ופשוטה ועליה השם של בייבי אמילי והכתובת שלנו.

זה עורר את החשד שלי מיד.

אין ספק שמדובר במישהו זדוני שעוקב אחרינו ורוצה להראות לנו שהוא יודע איפה אנחנו נמצאים.

קיוויתי למצוא בפנים אצבע, אבל לא הייתה שם אצבע.

למעשה לא היה שם שום דבר גרוטסקי.

אני מניח שזה אמור היה להיות לי ברור כי המעטפה הייתה לבנה ובלי שום סימן של דם עליה.

אמא'לה שלפה באומץ את המכתב שהיה בפנים.

זה לא היה מכתב כופר.

אני מניח שזה הגיוני. אחרי הכל גם בייבי אמילי וגם אמא'לה היו שם איתי אז למה שישלחו לנו מכתב כופר?

מצד שני, אסור לאבד תקווה.

 

אמא'לה הקריאה את המכתב.

זו הייתה רשימה (זו עדיין רשימה למי שתוהה. שום דבר קסום לא היה במכתב הזה. גם אם אני מביט בו עכשיו זו עדיין רשימה, אותה רשימה. כמה מאכזב) ובה נכתבו כל הדברים שבייבי אמילי צריכה לקנות לבית ספר.

זה חצי מלהיב וחצי מלחיץ.

אולי רבע מלהיב ושלוש רבעים מלחיץ.

לא יודע.

אני צריך עוד לחשוב על זה.

 

בכל מקרה, רק אציין ששלשום רציתי שסבתא'לה וסבא'לה ילכו עם בייבי אמילי לקניות לבית הספר אבל אמא'לה אמרה שאי אפשר בלי רשימה.

הטענה שלה הייתה שמה שאני חושב שצריך השתנה בעשרים ומשהו השנים האחרונות.

באמת? שאלתי

ובכן קוראים נכבדים.

לא רק שהרשימה הזו לא השתנתה ובתי הספר מבקשים את אותה כמות של אותן סוגי מחברות אלא שאפילו צבעי העטיפה של המחברות לא השתנו. אלו הם אותם צבעים על פי מקצועות שאני זוכר מבית הספר שלי.

In your face אמא'לה.

 

אני חוזר לעבוד.

 

נ.ב - אני כותב פה יותר פוסטים מאשר כתבתי בכל שלוש השנים האחרונות.

 

נכתב על ידי , 13/8/2012 09:23   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא)  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה ב-14/8/2012 20:51
 



יש לנו שם!!!


(הוא)

ואנחנו לא הולכים לגלות לכם.


זה עתה סיימנו סשן די ארוך ומתיש (חלקית) של חיפוש אחר שמות.


החיפוש כלל גיבורות בספרות, סופרות, יוצרות ונשים מגניבות באופן כללי.


יצרנו רשימה לא ארוכה במיוחד והתחלנו לעבור שלושתינו - אמאל'ה, אבא'לה ובייבי אמילי.


כל אחד ציין איזה שם מוצא חן בעיניו ואחרי שמיינו שוב ושוב והגענו לרשימה של שלוש שמות ממש מגניבים, בחרנו בשם אחר לחלוטין.


אז זהו זה. יש לנו שם ממש ממש מגניב.


 


משוחררים

נכתב על ידי , 11/8/2012 22:06   בקטגוריות אבאל'ה (לשעבר הוא)  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבאל'ה ב-13/8/2012 09:32
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)