לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עדכונימים - חתולה ואזעקות


נתחיל בעדכון על מצב החתולה שמאושפזת, הוטרינר עדכן הבוקר בשיחת טלפון שמצבה קצת קצת (קצת) משתפר. עדיין מחזיקים אצבעות. 

אני רוצה שהיא תחזור הביתה, אבל אני מבינה שהיא חייבת לנוח בהשגחה בתנאי אישפוז.

 

ועדכונים מסוג אחר... אנחנו גרים בחולון. בזמן האזעקה הראשונה בת"א ביום חמישי הייתי ברכב עם אמילי ואיווה בדרך לאסוף את אבאל'ה מהעבודה שלו, שמעתי את האזעקה (אמילי לא שמעה) החסרתי פעימה עצרתי עד שתיגמר האזעקה שמעתי בום רחוק ואז המשכתי לנהוג בזהירות, רק להגיע כבר לאבאל'ה. עכשיו אני מבינה שהייתי אמורה לחכות עוד 10 דקות (מחוץ לרכב!) למקרה שזה לא טיל בודד אלא מטח.

נסיתי להתקשר אליו אבל לא הצלחתי חשבתי שזה בגלל שאולי הוא בדיוק מנסה להתקשר אלי, מה שקורה לפעמים, אבל זה היה בגלל עומס על הרשתות, קיבלתי ממנו הודעת טקסט על אזעקה בת"א... שמתי לב, החזרתי הודעה קצרה של נוהגת שיבין שתיכף אנחנו שם.

למרות ששמרתי על קור רוח האזעקה ומהבום (החלש) כשהגענו ביקשתי מאבאל'ה לנהוג חזרה כי אני צריכה להתאפס. אני חושבת שזה שהילדות היו איתי בהחלט הוסיף, זו המון אחריות.

אמרתי לאבאל'ה שכנראה שאני ממש אוהבת אותו אם המשכתי לנסוע לכיוון הבלאגן במקום לעשות פרסה.

 

ביום שישי בצהריים חברה של אמילי בדיוק הגיעה להיות איתה כשנשמע בום מרוחק, אחותה התקשרה מבוהלת לאבאל'ה כי אמא שלה עוד לא חזרה ודקות לאחר מכן אמא שלה דפקה בדלת לחוצה ולקחה אותה הביתה. נראה לי שאם המצב היה הפוך ואמילי היתה אצלם גם אני הייתי מעדיפה שתהיה לידי.

אמילי לא הבינה מה קורה ולאן נעלמה פתאום החברה, אבאל'ה הסביר לה, על האזעקות והטילים, בערב אמילי הודיעה שנגמרו הטילים ואם אפשר שהחברה תחזור... אגב, בשישי בלילה השארתי את אבאל'ה עם חלב שאוב והילדות ונסעתי ליומולדת של חברה בפאב בדרום ת"א :)

אתמול היתה כאן אזעקה בפעם הראשונה, בזמן שהיינו בארוחה עם חברים בהוד השרון. הבוקר האזעקה כאן הכניסה את איווה ואותי לחדר האמבטיה, זה בית ישן אין כאן ממ"ד, וזה חדר פנימי עם הכי פחות קירות חיצוניים וחלון קטנצ'יק.

<עדכון> לירוי, שגרה באיזור שדרות ומתורגלת יותר מאיתנו בנוהל אזעקות, אומרת שבפירוש אמרו שחדר אמבטיה לא טוב כחדר מוגן, בגלל חרסינות ודברים שיכולים לעוף, טוב לדעת... <סוף עדכון>

שלחתי הודעה מרגיעה לאבאל'ה, אח"כ שלחתי הודעה למורה של אמילי, שאם אמילי לחוצה ורוצה הביתה אני אגיע לקחת אותה למרות שלא נראה לי שזה יקרה, היא החזירה לי הודעה שהכל בסדר. אני יודעת שהיא בידיים טובות ומאוד סומכת עליהם, שירגיעו אותה אם צריך.

 

אני מרגישה צורך להוסיף תודה לעמיר פרץ שהתעקש על כיפת ברזל, הציל חיים וגורם לנו להרגיש הרבה יותר בטוחים ולפי מה ש"היי זו שלי" כתבה בפייסבוק מאפשר לממשלה לעשות החלטות שפויות יותר.

 

חושבת איזה תמונה להוסיף לפוסט...

אתמול במפגש החברים, שישה זוגות אני חושבת, היו הרבה ילדים והמון תינוקות, היה משעשע לראות את התינוקות על הברכיים וזה מאוד הזכיר לי את התמונה הזו


נכתב על ידי , 18/11/2012 12:27   בקטגוריות איווה, מחשבות, עדכונימים, אקטואליה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה ב-18/11/2012 13:46
 



מנסה לנוח, באמת.


קשה לי למצוא זמן לכתוב בבלוג, וכשכבר יש לי קצת פיסות זמן גנובות אני לא רוצה לבזבז אותן על עוד פוסט אני עייפה ומותשת, אני יודעת שפורסמו כבר מספיק מאלה, ואז יוצא שעובר עוד יום והם מצטברים לשבוע ויחידות זמן גדולות יותר. זה שאני לא כאן מראה שאני לא מצליחה לעצור אפילו לקצת לסדר לי את המחשבות.

מספיק עם ההקדמות, נראה לי שכשאתם קוראים כמה שאני עייפה ומותשת (מוטיב חוזר) אתם חושבים לעצמכם (או כותבים לי בתגובות עד שנמאס לכם לחזור על עצמכם), שתיקח הפסקה, העולם לא יתפרק. אז אני מנסה באמת, כבר כמה שבועות שהחלטתי שאני חייבת בוקר חופשי שיוקדש להשלמת שעות שינה והקטנת החסך - וכל שבוע מחדש קורה משהו שצריך לעשות בבוקר החופשי הזה, פעם אחת היא הייתה עם קצת חום ונשארה איתי בבית, בשבוע אחרי זה בדיוק היה חופש חנוכה לכולם על החופש הסודי שלי, שבוע שעבר כולנו התחסנו נגד שפעת החזירים (פירוט בפוסט אחר). בוקר אחר היה אחרי לילה אפור בהיר שלאמילי היה קצת חום אז השלמת השינה לא היתה אקסטרה אלא במקום שנת הלילה.

 

הבוקר גם החלטתי לקחת בוקר חופשי, החלפתי משמרת בוקר במשמרת ערב בעבודה. אבל אני לא חושבת שזה עובד כל כך טוב. אני מנסה להבין כאן את הסיבות  (סעיף מוביל לסעיף) - 

- אני מרגישה שהשבוע התחיל בלעדי, שאני על קו הזינוק וכולם כבר התקדמו, כנראה שאני כבר לא יודעת איך להנות מקצת חופש. התרגלתי לליפול מהמיטה לרכב, לפקק ופשוט להתחיל בעוד שבוע. 

- השינה שלי שברירית, רעשי הרקע של היום מאוד מפריעים לי, צעקות השכנים, מכסחת הדשא הארורה, גם הציפורים... אפילו קרן שמש דקיקה מציקה לי (והעדשה שבתחתית המזרן), אני מתעוררת מדי פעם מסתכלת על השעון לוודא שלא פתאום מאוחר מדי ולא התעוררתי בזמן.

- אני מוטרדת, אם בשבת אני מצליחה עוד איכשהו להדוף את טרדות היום יום, בראשון בבוקר הם חוזרים ואני במיטה אבל חושבת אל מי אני צריכה להתקשר, להתעדכן וגם הצד השני משתף פעולה ואני מסתכלת על המספרים בנייד שהושתק וחושבת על מי זה יכול להיות ומה הוא רוצה להגיד לי. מי לוקח אותה מהגן היום ועוד 

- אשמה, אני מרגישה ממש מושחתת כשיש לי זמן שלא מילאתי אותו לעייפה בנסיעות, עבודה, עוד עבודה או במינימום זמן עם אמילי. וגם זה שאני עובדת היום בערב זה יהיה על חשבון זמן איתה :/

 

אוף, גם הלנוח מתיש אותי. מה יהיה?

 

(הפוסט הזה נכתב בעריכה החדשה של ישרא, אבל אין כאן תמונות, אפקטים וקישורים אז כרגע אני לא רואה שום הבדל)

נכתב על ידי , 10/1/2010 13:06   בקטגוריות תלונות, מחשבות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-16/1/2010 14:21
 



שאלה טובה


למרות שאולי זה נראה שכן, אני דווקא לא כל כך אוהבת להשוויץ באמילי בבלוג (מותר להתחיל פסקה בלמרות?).

אני לא אוהבת את התחרות של מתי התחילו מה והיא מוצלחת מאוד בעיני לא משנה מה אחרים עושים או לא עושים, אבל לפעמים אני פשוט חייבת, זה גדול ממני.

 

בשבוע שעבר אמילי שאלה אותי:
"אמא, איפה זה לאיבוד?"
נפלה לי הלסת, זה היה כל כך חמוד, משהו שלא הייתי חושבת עליו בעצמי (כמו כשהודיעה לנו על תפוח אדמה "זה לא תפוח!"), כשלא מוצאים דברים אנחנו מן הסתם, כמו כולם אומרים שהוא הלך לאיבוד ולא חושבים על זה יותר מדי, אמילי כנראה החליטה שהיא מתגעגעת לחפצים האבודים ורצתה להשיב אותם משם.
חמווווווודדדדד !!!

אגב, אני די בטוחה שאיבוד זה הבית של ההורים של אבאל'ה - היא נוסעת לשם מצויידת וחוזרת בגופיה וחיתול (אני כמובן מגזימה).

יום טוב לכם.



אבודים, סדרה שהתחילה טוב, ועבר לה.

נכתב על ידי , 8/12/2008 14:34   בקטגוריות מילים, מילים, מחשבות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שצה ב-11/12/2008 07:32
 



אני של פעם (קצרצר)


לפעמים אני תוהה מה אני של פעם (נגיד, לפני שלוש שנים) היתה חושבת על הבלוג, היא בטח בכלל לא היתה קוראת פה, רק נכנסת לשניה לבלוג, מסווגת אותו כ"עוד בלוג של אמא שמתלהבת מהצאצא שלה" ויוצאת מיד.


נכתב על ידי , 14/10/2008 18:59   בקטגוריות מחשבות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גם אמא ב-25/10/2008 10:12
 



it's a jungle out there


בספטמבר אמילי תתחיל לבלות את הבקרים בגן, עד 13:00.
אני קצת דואגת, כמה תדע לעמוד על שלה? שלא ינשכו לי אותה...
אני יכולה לראות אותה פוקדת על ילדים אחרים "את זה" מצביעה על היד שלה "פה", אבל אני לא בטוחה שיקשיבו, יבינו ויצייתו.
אני גם חוששת מעניין המחלות והוירוסים שמטפחים שם, אני לא אוהבת כשהיא חולה.
ברור לי שחשוב שתמצא בחברת ילדים אחרים, אבל אבל...
למרות שהיא נראת לנו קשוחה היא קצת עדינה ובעיקר לא רגילה לחלוק ודברים שכאלה P:

תגידו, זה מקובל ללכת איתה לגן כדי שתכיר את המקום?
חשבתי לקחת אותה לשם ולשבת איתה קצת כדי שיראה לה מוכר עוד כמה חודשים
(באילוף כלבים קוראים לזה "חשיפות" :) ).

בתמונה:
צוויץ-צוויץ (יותר מאחד), פיל! אה-יה (A-ye) סוס (הזברה) ופאפא (ג'ירפה) והציטה בטח תהיה "האו-האו".
נכתב על ידי , 4/7/2008 06:26   בקטגוריות מחשבות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוי ב-7/7/2008 14:26
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)