לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

חלום זומבים


היי


יש כל מיני דברים שרציתי לעדכן וכרגיל אין לי זמן וכוח, אבל משהו קצרצר ומשעשע כדי שלא אשכח.


 


לפעמים לאמילי יש חלומות רעים ואז היא באה בלילה למיטה שלנו (היא תמיד מוזמנת), מספרת מה חלמה ונרדמת - אני לעומת זאת נשארת להרהר בחלום שלה ומתקשה להרדם בעצמי. לפני כמה חודשים היא חלמה על יצור שיש לו פה עם שיניים חדות ובמקום שתי העיניים עוד שני פיות כאלה (נכון, וואו!?)


 


אבל החלום העיקרי לפוסט הזה הוא זה שהיא חלמה שזומבים תוקפים אותה ויש להם כמה אישונים (שלושה אני חושבת) בכל עין והכלב שלנו נלחם בהם והציל אותה, אני כל כך שמחה על זה שהיא קשורה אליו והוא מלווה אותה בחלומות ומגן עליה.


בכל אופן, כשהיא סיפרה לי את החלום היא אמרה "היתה גם זומבית אחת עם שמלה מתנופפת י-פה..." (ומראה עם הידיים שמלה כזו) כל כך הצחיק אותי שגם כשהיא מותקפת על ידי זומבים בחלום הילדה מעריכה שמלה שווה על מישהי :)


 


אנחנו רואים תכנים לא לילדים (באנדרסטייטמנט) ולפעמים אמילי איתנו בסלון, לדעתי היא די עמידה. אמילי ראתה כבר זומבי סטריפרס וסוויני טוד לפני שנתיים אז היא מחושלת.

נכתב על ידי , 21/3/2012 14:46   בקטגוריות אין לנו סיכוי..., שיחות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ברכה ב-8/11/2012 20:20
 



נכון... (קצרצר)


אתמול אבאל'ה הכין סלט פירות, אמילי הגיעה והתעניינה 
"מה אתה עושה?"
"אני מכין סלט פירות ללילה" (הוא ענה)
אמילי חשבה לרגע ואז אמרה לו בתוכחה
"אבל ללילה אין פה"

צודקת.


כמובן שיש עוד המון מה לספר והרבה פחות זמן וכוח..

נכתב על ידי , 13/5/2010 09:00   בקטגוריות מילים, מילים, שיחות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Black Widow ב-14/5/2010 07:40
 



מגנים עליה... בערך.


אבאל'ה ואני צפינו בטלויזיה (שחוברה למחשב) בסדרה המצויינת "הצילו" Rescue me (חובה עליכם לצפות) ועל המסך היה מישהו שבדיוק קיבל אגרוף לפנים ודימם מהאף לכיוון הלחי והפה.

אמילי יצאה מהחדר שלה הביטה במסך (עשינו פאוז) ושאלה:

"מה קרה לו?"

הסתכלנו זה על זו, החלטנו (משום מה) להגן עליה קצת וענינו:

"הוא התלכלך..." (מה שנכון)

ואז היא שאלה: "מדם?"

 

זה היה משעשע ביותר, על מי חשבנו שאנחנו מגנים כאן, הקטנה כבר יותר קשוחה משנינו ביחד.



עשיתי תנועה לא נכונה עם הברך וכואב לי מאוד. :/



נכתב על ידי , 17/3/2010 08:38   בקטגוריות שיחות, מילים, מילים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של LiRoy ב-17/3/2010 10:01
 



מתחבאים - קצרצר


אני אוהבים לשחק מחבואים ותופסת (כבר כתבתי על זה קצת)

אני והיא מתחבאות מתחת לשמיכה בחדר שלנו, אבאל'ה מוצא אותנו (לך בעקבות הצחקוקים). 
אני רוצה להסיח את דעתו כדי שנוכל להתחבא שוב, אומרת לו "הנה ציפור!" מצביעה מאחוריו ומכסה אותי ואותה, 
אמילי מעיפה מעליה את השמיכה ומתחילה לחפש "איפה הציפור?!" כשסיימנו להשפך מצחוק הסברנו לה שזו ציפור ב"כאילו".
:)
נכתב על ידי , 3/3/2010 18:30   בקטגוריות שיחות, מילים, מילים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של תחרות תחפושות 2010 נפתחת רישמית! ב-7/3/2010 18:41
 



Blame Shift (קצרצר)


אמילי התחילה עם משהו חדש, היא מאשימה אחרים. דוגמא:

 

הכוס נפלה ונשברה ואנחנו אומרים לה "אמיייללליייי !!!"

והיא עונה מיד "זה לא אני שברתי, זו הרצפה"

(טכנית היא צודקת...)


למען הסדר הטוב:

הכרגיל - עסוקים, נסיעות, עבודה, בלאגן, שינה יהיה נחמד.

כל שבוע שעבר אמילי לא הייתה בגן בגלל קצת חום (חוץ מחמישי אבל בואו לא נהיה קטנוניים), וביום שישי לא היה מי שיאסוף אותה, מכיוון שהרכב שלי היה במוסך (אלטרנטור מת).

 

 

נכתב על ידי , 24/2/2010 10:37   בקטגוריות שיחות, מילים, מילים, עדכונימים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של L.M. ב-25/2/2010 09:56
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)