לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הלשנות (תמונה)


חברה של אמילי מהגן היתה אצלנו, הן שיחקו בחדר ואני ישבתי בסלון, החברה שלה באה להלשין
"בואי תראי - אמילי ציירה על הקיר בחדר שלה!"

קמתי והלכתי מהר לחדר של אמילי, החברה עמדה שם וחיכתה שאכעס על אמילי ואני רק חייכתי ואמרתי לה

"נכון יפה?"

 

אני חושבת שאם היא היתה גדולה יותר היא היתה מגישה מסמכי אימוץ...

 

יכול להיות שחלקכם (חדשים פה או משהו) מזועזעים מזה שאני מרשה לה לצייר על הקיר, אבל הותיקים פה יודעים שגם אני ציירתי לה על הקיר.

אז למה לי מותר ולה לא? כי אני גדולה, כי אני מציירת יפה יותר? היא יודעת שמותר לה רק שם.

 

אגב, גם לאמילי לא חסר בחזית ההלשנות -

בגן הקודם כשהיינו מגיעים לקחת אותה היא היתה מספרת מי דחף במגלשה ומי לקח לה משהו, אפילו קראנו לה שטינקרבל בגלל זה :]

 


(באמצע יש נסיכה, בתוך העיגול)

 


ואם אתם כבר כאן ועם היד על העכבר, תקראו ותקליקו

נכתב על ידי , 24/12/2010 17:50   בקטגוריות הלשנות, תמונות, אין לנו סיכוי...  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שיר דמע ב-11/1/2011 09:58
 



אוווווו-קייייי תות ! (תמונה)


אמילי מנסה לשדל את או-קי החתול לאכול תות. גם חתולים אחרים זה או-קי. אתם צריכים לשמוע אותה קוראת לו אאאווווו-קיייי בו-בו :)
החתולה זה אוקיה (כמו נוקיה עם או בהתחלה).
היא גם שמה מלפפון חמוץ במכונת כביסה...
היא אומרת אופי (יופי) וביאה זה בכלל פיאה והמשמעות יפה, למרות שהיא גם אומרת פה FA ; (ומלטפת את הראש שלי, או שלה) ופה FE ; (יפה לבן, במקרה שלנו אבאל'ה) נרקסיזם זה כאן.



וואו שני פוסטים ביום...

http://www.stuffonmycat.com/
נכתב על ידי , 5/5/2008 11:42   בקטגוריות הלשנות, מילים, מילים, תמונות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה (לשעבר בהריון) ב-12/5/2008 12:30
 



הייתי בייביסיטרית מהגיהנום


הנושא החם גרם לי להרהר בעבודות שעבדתי בהן ואז נזכרתי, כשהייתי בת עשר (אולי יותר או פחות) השכנים מקומה 1 ביקשו שאשמור על הבת שלהם (אנחנו גרנו בקומה 5) אני לא זוכרת בת כמה היא הייתה, פחות ממני בכל אופן, בואו נגיד חמש -שש.
זו הייתה הפעם הראשונה והאחרונה, הם ביקשו שלא אבוא יותר. לעולם.

זה לא שלקחתי אוכל מהמקרר, אלכוהול מהמזווה או גם לא החרבתי להם את הבית - רק גרמתי לילדה שלהם נזק נפשי בלתי הפיך.

אני זוכרת שהיה לה חדר חביב וחמוד עם שטיח במבי שכזה, ואני סיפרתי לה סיפור. סיפור אמיתי, אמרתי לה, על המפלצות שמתחבאות בצל, מפלצות איומות ומפחידות שמבוגרים לא יכולים לראות ולא מאמינים בהן (סגרתי את כל הקצוות, הא?) ובכלל אסור לספר עליהן.
אני אפילו זוכרת שלקחתי אותה לחלון והראתי לה במגרש חנייה, הנה אחת, תראי! ובשנייה שהיא הסתכלה אמרתי שהמפלצת התחבאה בצל שמתחת למכונית.

אני מקווה שלאמילי לא תהיה בייביסיטרית כמוני... ובכלל שאמילי תהיה כזו שתרצה לפגוש את המפלצות ולשחק איתן.

וכמו שאנחנו אוהבים להגיד כאן
i was young, i needed the money
מישהו מזהה מאיפה הציטוט?



נכתב על ידי , 17/4/2008 17:51   בקטגוריות הלשנות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lumberjack ב-20/4/2008 23:33
 



בסוף היום (תמונה)


אמילי התישה את קרמיט.

היא גם קילפה לו את העינים וצבעתי אותן מחדש.

נכתב על ידי , 12/2/2008 12:53   בקטגוריות צעצועים, תמונות, הלשנות  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-16/2/2008 11:35
 



שתי כוסות וצלחת - קצרצר


אמילי שברה היום שתי כוסות, האחת עם מים ומיץ מנגו ולמקסם את הכיף החליקה אחורה על הנוזל.

והכוס השנייה אצל הבייביסיטר שלה, כן יש לה בייביסיטרית! סיפור ארוך, מישהי שלומדת איתי, גרה קרוב אלינו ולא מסוגלת לפגוע בזבוב גם אם הבית שלה ינחת עליו (היה לי יום ארוך אני ממציאה ביטויים) ולסיום קצת לפני שנרדמה (אמילי, לא הבייביסיטר) הטיחה צלחת ברצפה. הספק נאה.

אשמתנו כמובן, שאנחנו לא מספיקים להציל אותם בזמן.



 

אמילי אומרת מילה חדשה משהו כמו "ניינה" ומתעקשת על זה, אנחנו עדיין מנסים להבין מה זה אומר, אם אתם יודעים נשמח לדעת גם.

 

פברואר שמח ולילה טוב.

נכתב על ידי , 4/2/2008 23:43   בקטגוריות הלשנות, תלונות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של maylo ב-6/2/2008 22:18
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)