לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אם אין אני לי מי לי - הכניסה המאה אלף !


איכשהו אני מרגישה צורך להוסיף סימן קריאה אחרי המספר 100,000 זה בהחלט מספר מרשים, ממש לא חשבתי שאגיע אליו כשחגגתי את הכניסה ה-10,000...

הבלוג ממש השתנה מאז, מבלוג סודי בהחלט לפני שהעולם ידע על ההריון לבלוג ציבורי למדי שחברים מתעדכנים בו מה שלומנו ושני קליקים מכאן אפשר למצוא את השמות והפרטים האמיתיים שלנו (אבל עדיין חשוב לי שאנשים שמגיעים לכאן בפעם הראשונה יצטרכו להתאמץ קצת ולעשות את שני הקליקים האלה).

הבלוג בהחלט משקף את מצב הרוח שלי והשנה האחרונה היתה לא קלה, אז הבלוג היה עם דגל בחצי התורן ואפילו סגרירי מעט בקנה מידה שלי, אבל זה יפה שהבנתי שאתם רוצים לשמוע מה קורה איתי ולא רק לקרוא דברים מעניינים ומשעשעים.

טוב נו, מספיק עם הנאומים - צילום הכניסה המאה אלף! (באמת שלא נגעתי בפוטושופ)
הנכנסת המאה אלף(!) היתה ליזוס :]




נכתב על ידי , 20/1/2009 18:25   בקטגוריות צילומי מסך  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-27/1/2009 13:49
 



תהילת עולם :P


היה קישור לפוסט הקודם שלי בעמוד הראשי של ישרא :)


שני מימין


לסקרנים הקבועים שלי - (רציתי לתת לכם לנחש אבל כבר אין לי זמן וכוח לנהל תוכנית הימורים מסודרת)
התוספת לקאונטר כשלוש מאות כניסות ומתחילים כבר להריח את הכניסה המאה אלף, וואו.

ולסיפוק הסקרנות האישית שלי, מי הלשין?
נכתב על ידי , 4/12/2008 21:38   בקטגוריות צילומי מסך  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אני ב-24/12/2008 16:24
 



בכלל לא אובססיבית :)


תודה לנורקי !!!



אז מה אם מתחנו לכם את המסך...



נכתב על ידי , 11/7/2008 19:13   בקטגוריות צילומי מסך  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוקולה1 ב-13/7/2008 12:50
 



הנקוק, הסרט.


דבר ראשון -
אני מודה ומתוודה שמטרת הפוסט הזה היא להוסיף עוד כמה כניסות כדי שאפשר יהיה לצלם תמונת מסך של הכניסה התשעים אלף. :)

ביום ראשון אבאל'ה ואני ראינו באופן ספונטני (לכל החברים שמסתכלים על המסך וזועמים איך זה שראינו סרט בלי להזמין אותם) את הסרט הנקוק, בשורה אחת - גיבור על שמצליח להשניא (מהשורש שונא) את עצמו על ההמון ופוגש יחצ"ן.
נורא נהנו (אבאל'ה איך עושים כאן מפיק (הנקודה) בנון?), מומלץ.
היה קטע בסרט, זה לא ספוילר, שבו ילד נתן להנקוק את הצעצוע האהוב עליו וכולם התרגשו, אני ואבאל'ה הסתכלנו אחד על השניה וחשבנו על אותו הדבר. לאמילי יהיו עשרות (או מאות) העתקים של צעצוע מסויים והיא תיתן אותם לכל מי שתפגוש, ותגיד שזה הצעצוע האהוב עליה, סחיטה רגשית זה כאן.
:)


נכתב על ידי , 11/7/2008 18:14   בקטגוריות צילומי מסך  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של lumberjack ב-17/7/2008 01:00
 



עוד 73 לכניסה ה-90,000


מזמן לא התעסקנו בשטויות האלה...
צילומי מסך יתקבלו בברכה.
:)
תודה על שיתוף הפעולה .
נכתב על ידי , 11/7/2008 08:39   בקטגוריות צילומי מסך  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבי ב-11/7/2008 16:34
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)