לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עדכונונצ'יק


אתמול היה יום הולדת לחבר. הוא החליט לעשות את זה בפאב - מכיוון שהוא חשוב לנו עשינו כל מה שאפשר כדי להגיע.

יומיים קודם לכן התחלתי לשאוב חלב... (מחזיק מעמד 3 ימים במקרר) והשארנו אותה עם ההורים שלי לשעתיים. שעתיים על השעון שנמשכו כמו יומיים. היה לי מאוד קשה להיות בלעדיה.

מאוד.

 

התקררתי.

יצאתי עם שיער רטוב וחולצה קצרה (הערכתי לא נכון את מזג האוויר בחוץ ולמי היה זמן וכוח להוריד את בגדי החורף שעדיין רחוק למעלה בארון). הגרון שלי כואב, האף שלי מטפטף, החזה שלי כואב כי דילגנו על ארוחה ונהייה גודש (שאבתי הבוקר ועשיתי מקלחת חמה שעזרה) תוסיפו לזה עייפות מצטברת ויוצא שבאופן כללי אני מרגישה זוועה :(

 

אבל כל זה לא מפריע לי להתמוסס כשהיא מחייכת.

נכתב על ידי , 9/12/2006 15:56   בקטגוריות מחוץ לבית, עדכונימים, פריצת דרך, אופטימי, תלונות, שברת שילמת  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של HAHA שלי :) ב-11/12/2006 13:36
 



עדכונון


לא חסר מה לעדכן, אבל אני לא משהו בלהקליד ביד אחת, כשהיא ישנה אני אוכלת, מתקלחת ובעיקר ישנה בעצמי.

 

הבוקר היינו לראשונה בטיפת חלב, לקח לי הרבה זמן להתארגן ללכת לשם, שכבות וכובע - הייתה שמש אבל גם רוח. זאת בטיפת חלב מעצבנת מאוד, רציתי רק לשקול אותה וללכת גם ככה היא באה אלינו הבייתה מחר בצהריים לראות שאנחנו ערוכים לתינוקת - מעניין מה היא תגיד על הציורים בחדר ומעניין איך ניפטר מהגופה.

היא דיברה ודיברה ועברה על כל הסעיפים שלה "קשר עם התינוק" וכו' - הייתי חסרת סבלנות, רציתי רק להגיע חזרה הבייתה, הוא היה בעבודה (פעם שנייה מאז הלידה).

הזמן בטיפת חלב (קרוב לשלוש שעות מהיציאה עד החזרה) שיבש לנו את הסדר של האוכל והשינה. אוף.

 

אני כל הזמןן דואגת שאולי היא לא אוכלת מספיק... אמילי כבר שוקלת 3,400 גרם ובגובה 51.5 ס"מ - שזה יופי.  השתחררנו מבית החולים במשקל 2,970 (הם יורדים קצת במשקל אחרי הלידה).

 

העריסה שהשכרנו משילב מעצבנת ביותר החלק התחתון של הגלגלים רחב יותר מרוחב הדלת לחדר השינה שלנו, וצריך מאבק כדי להכניס אותה בכוח עם צלקות לעריסה לקיר ולדלת.

היו ימים שויתרנו על המלחמה ופשוט הבאנו סדינים כריות ושמיכות וישנו עם העריסה בסלון - מעברה ממש - הגב שלי לא סולח לי על השינה הזו.

 

הימים בבית כשהוא עובד (יומיים בשבוע עד עכשיו) ארוכים כל כך.

 

אני לא רגילה להיות מקורקעת.

 

יצא הרבה יותר ארוך ממה שחשבתי שיצא.

 

הולכת לישון קצת עד שהיא תתעורר.

נכתב על ידי , 1/11/2006 13:36   בקטגוריות היא בחוץ !, טיפת חלב, מחוץ לבית  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה (לשעבר בהריון) ב-8/11/2006 22:32
 



מסיבת תחפושות הראשונה של אמילי


אני בסחרור של להניק לאכול ולישון (כשהיא ישנה) הוא מחליף לה חיתולים, מכין לנו אוכל וכל השאר.

בכל אופן, אני לא כל כך מצליחה למצוא זמן להגיב לתגובות ולדוא"ל שלכם...

 

אתמול היינו (שלושתנו) במסיבת יומולדת של אחיו (אם זה לא היה אחיו אין סיכוי שהיינו יוצאים מהבית). בשל הקרבה להלואוין מדי שנה זו מסיבת תחפושות ואבאל'ה קנה תחפושת שטן קטן לתינוקות, אוברול אדום עם כנפיים וכובע אדום עם קרניים.

 

 

חתכתי את הפרצוף של אבאל'ה מהתמונות המקוריות.

 

לא רצינו לחשוף אותה להמון ושנינו מסכימים שלהלביש תינוקת בת שבוע בתחפושת זו פשוט התעללות, אז הוא קנה גם בובת תינוק חייזר שתחליף את אמילי...

 

נכון שלבובה יש ראש ענק ועיניים שחורות גדולות וחייזריות אבל הוא (מחופש לערפד) הסתובב עם הבובה במנשא, הצמיד אותה אליו כאילו מגונן עליה ומפחיד אחד אחד בצד, את כל מי שביקש רק להציץ עליה.

 

אחר כך הוא החליט לחשוף אותה (את זה) בפומבי - הוא עמד באמצע החדר כשכולם מחכים לראות את הקטנה והזמין חבר אחד שלנו שיהיה הסנדק שלה, החבר מצידו (שידע שזו בובה) התקרב אליה ו... נגח בה !

גורם התקף לב לקהל (מי שלא ראה קודם בצד שזו בובה) ואם זה לא מספיק הוא שלף באגרסיביות את הבובה מהמנשא והשליך אותה על האנשים. כולם החסירו פעימה. אמרו שאנחנו לא בסדר ולקח להם כמה דקות להרגע :)

 

 

גם כאן חתכתי את הפרצוף של אבאל'ה מהתמונות המקוריות.

 

בנתיים, אמילי האמיתית הייתה איתי בחדר (חוץ מרגעי חשיפת הבובה אז הייתי במסיבה) אכלה וישנה.

 

כן זאת אמילי בתמונה הזו :)

את כל התמונות צילם ניב קלדרון.

נכתב על ידי , 28/10/2006 20:08   בקטגוריות היא בחוץ !, תמונות, מחוץ לבית, הפעם הראשונה ש, תחפושת  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   6 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה (לשעבר בהריון) ב-8/11/2006 22:13
 



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)