לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בגד הבייביסיטר של אמילי (תמונה)


זה פוסט ישן.

איכשהו העברתי את הפוסטים מקטגוריית תראו מה עשיתי לטיוטא וכשהחזרתי הם הוקפצו לעכשיו...

תתעלמו.


הכנתי את זה בשבוע שעבר, סופסוף עבר כביסה.

אפשר לחשוב כמה פעמים השארנו אותה אצל אחרים (שלוש פעמים אצל ההורים).

כתוב שם "שברת שילמת" אפשר כמובן לצלם את זה בברור בלי אמילי בפנים :)

התלבטתי בין Fragile ל- Handle with care והחלטתי על גישת החטא ועונשו.

 

ציורים קודמים.

נכתב על ידי , 30/4/2007 22:58   בקטגוריות תמונות, תראו מה עשיתי, היא בחוץ !, שברת שילמת  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חביתות ב-1/5/2007 02:29
 



כל מיני השלמות טיפת חלב ועדכונון


דברים ששכחתי/לא הצלחתי לספר לכם:

בפעם השנייה שהיינו בטיפת חלב, כשאמילי הייתה בת חודש וקצת, נתנו לי למלא שאלון/מבחן אמריקאי בנושא דיכאון שלאחר הלידה.

היו שאלות "קלות" כמו האם בכית בשבוע האחרון? התשובה הייתה: בוודאי !

ושאלות יותר כבדות כמו האם את רוצה לפגוע בעצמך או בתינוק והתשובה הייתה: לא !

לא יודעת מה שיטת הניקוד שלהם, נראה לי שהשאלות הקלות צריכות להיות שוות פחות נקודות משאלת המחשבות האובדניות...

בכל אופן קיבלתי ציון עובר יפה של 80, בלי להעתיק :)

 

 

בכל ביקור האחות בטיפת חלב בודקת/מתרשמת מההתפתחות של אמילי. היא ניסתה והצליחה לנהל איתה שיחה ערה, אני בטוחה שגם אמילי מוצאת אותה חוזרנית ומשעממת.

אחר כך היא בדקה אם מחיאת כף מול הפנים של אמילי תקפיץ אותה - נראה שזה לא נראה/נשמע מאיים מספיק לאמילי והורידו לה ציון בגלל אומץ.

שיהיה (או באנגלית whatever), היא כן קופצת כשיש רעש של צלחת נופלת או מפתחות על שולחן, אז אנחנו לא מתרגשים.

עוד "מבחן" היה לראות כמה אמילי עוקבת אחרי רעשים וציור של פרצוף.

אני מספרת שתדעו על מה להתכונן :) מרגישה כמו אחרי בחינה באוניברסיטה שהיינו מנסים לשחזר את השאלות לטובת הדורות הבאים ו/או מועדי ב', כמו שאנחנו למדנו ממבחנים ששוחזרו מזכרונם של אלה שנבחנו לפנינו.

 

אתמול בבוקר שוב ביקרנו בטיפת חלב, הפעם לבדיקת רופאה, היא אמרה שאמילי בסדר גמור (GOODY) וקיבלנו שיעורי בית לתת לאמילי להחזיק דברים ולשים אותה יותר על הבטן כדי לחזק לה את שרירי הצוואר והחזה. יש בוחן בפעם הבאה.

סיפרנו לה בגאווה שאמילי כבר ממקדת את תנועות הידיים שלה, שקודם היו רק נזרקות לצדדים ומחזיקה את הקובייה הצבעונית שקיבלה מתנה ליומולדת אפס שלה :) (גם זה שווה פוסט ארוך ומפורט)

אמילי שוקלת 5.7 ק"ג שזה מצויין :)

 

בשבוע שעבר עשינו אולטרסאונד פרקי ירכיים, עושים את זה לכולם מגיל 6 שבועות - הכל אצלנו תקין (טפו^3).

היו שם עוד מיליון תינוקות הבדיקה בוצעה כמו על סרט נע הפשט-סרוק-עבור, זה לקח רק כמה דקות (פחות מהזמן שלוקח לי לכתוב על זה) אנחנו נבדקנו בזמן שהתינוק שנבדק לפנינו הולבש, וכשאמילי הולבשה כבר נבדק הבא בתור.

 


 

וקצת עדכונים שוטפים

סופסוף סיימנו לקפוץ מה שאומר שהצלחתי לנוח קצת ואני מרגישה הרבה יותר טוב.

 

אבאל'ה קצת בחופש ונמצא איתנו בבית אז הכל הרבה יותר טוב, יש לי זמן להתקלח ולעשות כל מיני דברים שרציתי, כמו לצייר עד עוד שלושה בגדים שלה, נצלם אותם על דוגמנית הבית כשייצאו מהכביסה (אחד כאן).

השעון שלו היה קצת מעצבן ובהתחלה הלך לישון כשהתעוררנו וקם כשנרדמנו - דלתות מסתובבות, אבל ההר בא אל מוחמד ולאט אבל בטוח שעות השינה של אמילי זזו לכיוון הלילה ושעות הערות לכיוון היום (שווה פוסט מפורט בנפרד). 

 

בערב הפקרנו את אמילי לכמה שעות אצל ההורים שלי (פעם שלישית גלידה) עם הוראות שימוש וחלב שאוב ויצאנו רק שנינו להצגה (של חברים, סיפור ארוך) - דייט דייט. אפילו הצלחתי להרגע ולהנות.

 

יש כמות לא חוקית של לוכסנים (/) בפוסט הזה (החוק מתיר מקסימום 2), אל תדווחו עלי לרשויות. תודה.

נכתב על ידי , 9/1/2007 15:31   בקטגוריות אינפורמטיבי, היא בחוץ !, רופאים וחיות אחרות, טיפת חלב, שברת שילמת  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של רוי ב-14/1/2007 19:32
 



עדכונונצ'יק


אתמול היה יום הולדת לחבר. הוא החליט לעשות את זה בפאב - מכיוון שהוא חשוב לנו עשינו כל מה שאפשר כדי להגיע.

יומיים קודם לכן התחלתי לשאוב חלב... (מחזיק מעמד 3 ימים במקרר) והשארנו אותה עם ההורים שלי לשעתיים. שעתיים על השעון שנמשכו כמו יומיים. היה לי מאוד קשה להיות בלעדיה.

מאוד.

 

התקררתי.

יצאתי עם שיער רטוב וחולצה קצרה (הערכתי לא נכון את מזג האוויר בחוץ ולמי היה זמן וכוח להוריד את בגדי החורף שעדיין רחוק למעלה בארון). הגרון שלי כואב, האף שלי מטפטף, החזה שלי כואב כי דילגנו על ארוחה ונהייה גודש (שאבתי הבוקר ועשיתי מקלחת חמה שעזרה) תוסיפו לזה עייפות מצטברת ויוצא שבאופן כללי אני מרגישה זוועה :(

 

אבל כל זה לא מפריע לי להתמוסס כשהיא מחייכת.

נכתב על ידי , 9/12/2006 15:56   בקטגוריות מחוץ לבית, עדכונימים, פריצת דרך, אופטימי, תלונות, שברת שילמת  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של HAHA שלי :) ב-11/12/2006 13:36
 



Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)