לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עדכונימים ראשי פרקים: מונסטר היי, גומי-לום ובאיי-ביי


נכנסתי לבלוג כדי לכתוב את הפוסט הזה, וקראתי בגיחוך את הפוסט הקודם וההחלטה על פוסט ליום - כן, ממש...

טוב נו, לפחות ננסה עם העניין של להתלונן פחות (אי אפשר בכלל לא)




מונסטר היי


אמילי (הגדולה, כבר בת שבע ו-4 חודשים, עכשיו שיש לנו עשרות בנות זה בסדר אם אתם כבר לא עוקבים מה הכינוי של מי), אז אמילי חזק מאוד בקטע של מונסטר היי, מה שאנחנו מקבלים בברכה.

הדמויות משם הם מפלצתיות במידת מה, ליתר דיוק ילדים של מפלצות מוכרות, השמות שלהם גם קשורים להורים ו/או לכוחות שלהם. במידה ובמבחן לאם השנה יבחנו שליטה בשמות של הבובות של הילדה אני אעברו בצבעים מעופפים (אם יהיה להלביש אותה חם בחורץ ולדאוג שתהיה במיטה ב-20:00 אכשל). 

ביומולדת שבע שלה (שהיה אוקטובר) היא התחפשה לדרקולאורה (שניה משמאל) והכנו יחד את התחפושת.

אני מאוד מרוצה מהבובות האלה, שאוכלות את ברבי לארוחת בוקר.


 



מימין לשמאל:

האולין וולף (הבובה עוצמת עיניים ומיללת האוווו), פרנקי שטיין (לבובה יש שלד מואר!), גוליה, דרקולאורה ולאגונה.


 

לקח לי המון זמן להעלות את התמונה וגמרתי את הזמן שנשאר לי, אז בזריזות עוד שני נושאים


 


 


גומי-לום


אמילי היא מפעל לייצור צמידים, שרשראות ומה לא מגומיות קטנות וצבעוניות שמתחברות אחת לשניה.

ניתן למצוא גומיותיות משוטטות ברחבי הבית, כמו נצנצים.

כולנו קיבלנו צמידים (גם כל המשפחה המורחבת)



 


 


באי-ביי


איווה הקטנה אומרת כל מיני דברים אבא (לאו דווקא בהקשר של אבאל'ה), אי-מא, את-זה, א-תה (רשימה חלקית)

האחרון והחמוד ביותר זה הבאיי-ביי עם יד קטנה שמתקפלת בהתאם
(קישור לסרטון למי שישלח בקשה עם מייל [email protected])

המלכה האם יושבת במושב תינוקות מאחור ומנופפת לנתינים בחמידות, עושה באיי-ביי לכל מי שהיא רואה, גם רחוקים ולא מבינה איך הם לא נמסים.

 

צריכה לסגור, אז עושה פרסם בלי בכלל לערוך

נכתב על ידי , 26/2/2014 10:18   בקטגוריות מילים, מילים, צעצועים, עדכונימים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה ב-9/3/2014 08:50
 



איווה והמפלצת סאלי (תמונות)


כרגיל יש לי הרבה מה לספר ולהראות אבל אני לא מגיעה לזה.

החלטתי להפסיק להתלונן על זה ולנסות להגיע למחשב לעדכן במסגרת מבצע פוסט ביום שבו אעלה כל פעם משהו, אפילו רק משפט או תמונה.

 

בת שנה וארבעה חודשים :)


 (5)

נכתב על ידי , 29/1/2014 08:53   בקטגוריות תמונות, צעצועים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גברת אצטון ב-1/2/2014 22:15
 



הצצה על איווה במראת דובי (תמונה)


לפי קרוב לשש שנים אמילי צולמה דרך מראת הדובי ועכשיו תור איווה (אני מרוצה מהכותרת שנתתי לפוסט אז).

היה לנו גם דובי כזה אדום עם מסגרת ריבועים שחור לבן, אבל אני מעדיפה את הדובי נטורל ולשמור לעצמי את האפשרות לקשקש עליו בעתיד.

אגב, לדעתי, הדובי הזה הוא מתנה נהדרת (משילב) שימושי, אפשר להסתכל על הקטנה והיא יכולה לראות את עצמה (מקסימום יוכלו בקלות להחליף למשהו אחר).

(5)

 

מעניין... אז היה לי רכב אחר, אבל מאותו דגם כמו עכשיו (שנראה שסוף סוף איתרו את התקלה שגרמה לו סתם ככה להכבות באמצע נסיעה) ואז היה לי ווילונות, זה היה נחמד, נראה לי שכדי להתקין וילונות גם בזה.

 

 

דיברתי מוקדם מדי, עכשיו המצבר (החדש יחסית) עושה בעיות...

נכתב על ידי , 27/1/2013 19:17   בקטגוריות צעצועים, תמונות  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דורי ב-29/1/2013 15:04
 



חד עין (תמונה)


אמילי שיחקה היום בחד קרן הזה והמשחק הזה היה קשוח מדי בשבילו :/
העין שלו עפה החוצה, זה היה ביומולדת של ילדה מהגן (מסיבת בנות בלבד...)

כמו שזאנדר מבאפי אמר "It's all fun and games until somebody loses an eye"



התקשרתי לאמא של ילדת היומולדת היא מצאה את העין האבודה ותחזיר אותה בגן לכשתסתיים חופשת פסח.

עד אז...



את הרטייה אמילי ציירה וגזרה לבד, זה משודך לגומייה שמקיפה את הראש.
(הרעיון שלי)

נכתב על ידי , 10/4/2012 21:20   בקטגוריות צעצועים, תמונות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Black Widow ב-12/4/2012 18:11
 



דברים בח' (תמונה)


אתמול בבוקר אמילי אמרה לי שצריך להביא את הדברים בח' לגן, מה, רגע?!

אופס... אז בתמונה מה שהצלחתי לארגן בבוקר (החתול והחילזון צוירו כשרק אמרו לנו על האות ח' וכל השאר נוסף בחצי שעה)

אני הכי אוהבת את החללית (הסברתי קלות לגננת), האמת היא שגם הד"ר חייזר...

(לא מצאנו חזיר, חמור ועוד המון דברים)

אני עדיין לא יודעת מה האות הבאה, יש משהו נחמד בזה שהן אקראיות כי אז אי אפשר לרמות ולהתכונן לאות הבאה...

אבאל'ה הביא לה לגן גם שקית עם חלוק, חצאית וחיפושית :)


אגב, צילמתי גם כדי שתהיה רשימה של הדברים לאסוף חזרה מהגן...

 


וגם חרוט וחיה מהחבובות



 

נכתב על ידי , 14/12/2011 15:21   בקטגוריות גן !, צעצועים, תמונות, אותיות 22  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלכס סינדלובסקי ב-7/3/2012 13:08
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)