לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

משחקים באבא ואמא


בלוג חד-נושאי לפניך. פתחנו את הבלוג בתחילת ההריון הראשון ונשארנו מאז. שנינו כותבים כאן בעיקר על הבנות אמילי ואיווה (פעם היה לנו עוד בלוג בסביבה).

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ,. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

עדכונימים ראשי פרקים: מונסטר היי, גומי-לום ובאיי-ביי


נכנסתי לבלוג כדי לכתוב את הפוסט הזה, וקראתי בגיחוך את הפוסט הקודם וההחלטה על פוסט ליום - כן, ממש...

טוב נו, לפחות ננסה עם העניין של להתלונן פחות (אי אפשר בכלל לא)




מונסטר היי


אמילי (הגדולה, כבר בת שבע ו-4 חודשים, עכשיו שיש לנו עשרות בנות זה בסדר אם אתם כבר לא עוקבים מה הכינוי של מי), אז אמילי חזק מאוד בקטע של מונסטר היי, מה שאנחנו מקבלים בברכה.

הדמויות משם הם מפלצתיות במידת מה, ליתר דיוק ילדים של מפלצות מוכרות, השמות שלהם גם קשורים להורים ו/או לכוחות שלהם. במידה ובמבחן לאם השנה יבחנו שליטה בשמות של הבובות של הילדה אני אעברו בצבעים מעופפים (אם יהיה להלביש אותה חם בחורץ ולדאוג שתהיה במיטה ב-20:00 אכשל). 

ביומולדת שבע שלה (שהיה אוקטובר) היא התחפשה לדרקולאורה (שניה משמאל) והכנו יחד את התחפושת.

אני מאוד מרוצה מהבובות האלה, שאוכלות את ברבי לארוחת בוקר.


 



מימין לשמאל:

האולין וולף (הבובה עוצמת עיניים ומיללת האוווו), פרנקי שטיין (לבובה יש שלד מואר!), גוליה, דרקולאורה ולאגונה.


 

לקח לי המון זמן להעלות את התמונה וגמרתי את הזמן שנשאר לי, אז בזריזות עוד שני נושאים


 


 


גומי-לום


אמילי היא מפעל לייצור צמידים, שרשראות ומה לא מגומיות קטנות וצבעוניות שמתחברות אחת לשניה.

ניתן למצוא גומיותיות משוטטות ברחבי הבית, כמו נצנצים.

כולנו קיבלנו צמידים (גם כל המשפחה המורחבת)



 


 


באי-ביי


איווה הקטנה אומרת כל מיני דברים אבא (לאו דווקא בהקשר של אבאל'ה), אי-מא, את-זה, א-תה (רשימה חלקית)

האחרון והחמוד ביותר זה הבאיי-ביי עם יד קטנה שמתקפלת בהתאם
(קישור לסרטון למי שישלח בקשה עם מייל [email protected])

המלכה האם יושבת במושב תינוקות מאחור ומנופפת לנתינים בחמידות, עושה באיי-ביי לכל מי שהיא רואה, גם רחוקים ולא מבינה איך הם לא נמסים.

 

צריכה לסגור, אז עושה פרסם בלי בכלל לערוך

נכתב על ידי , 26/2/2014 10:18   בקטגוריות מילים, מילים, צעצועים, עדכונימים  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אמאל'ה ב-9/3/2014 08:50
 



על שמות וכינויים


חיפשנו שם לקטנה (ששם הבטן שלה שנבחר ע"י אמילי היה ליה), עברתי קצת על אתרי שמות, זה המון אחריות למצוא שם למישהו...
הקריטריונים: נדיר יחסית, קוסמופוליטי (אז בלי ע' וכו'), לא קצר...
הצעתי לאבאל'ה כמה שמות והוא עיקם פרצוף ופסל אותם, יום אחד ישבנו עם אמילי וכל אחד אמר משהו שהוא רוצה בשם. אמילי בחרה בשם של דמות שהיא אוהבת מסדרת טלויזיה (וסדרת ספרים) זה שם קצר ושילבנו אותו יחד עם שם מסדרת טלויזיה (וסדרת ספרים) שאנחנו אוהבים. כך שהשם שהיא נתנה הוא כינוי החיבה וקיצור לשם המלא :)

מיותר לציין שהשם הזה לא נפוץ ואנשים לא יודעים מאיפה הבאנו אותו (כאמור הרכבנו בעצמנו :) ), מאחר ואנחנו כבר יודעים ש:
1. לאנשים יש נטייה להציק
2. מאמינים עלינו הכל
אז כשאנשים שאלו אותנו איך קוראים לה אמרנו איוונובה (קומנדור סוזאן איוונובה בשבילכם), שזו דמות שאנחנו מאוד אוהבים מהסדרה בבילון 5 ובקיצור "אי-ווה" (כמו החברה של הרובוט וולי) התגובות שקיבלנו נעו בין התלהבות ל"אמממ... זה מאוד מיוחד" 

יחסית לאיוונובה השם האמיתי שלה מתקבל בהקלה ונשמע להם כמעט רגיל.

החלטנו שזה יהיה הכינוי האינטרנטי שלה, אני בטוחה שיש אנשים שפספסו את זה ועדיין חושבים שזה השם שלה באוף-ליין.



 


אמילי (אחות גדולה וגאה) בחרה לה כינוי חיבה תות, כי בעיניה היא דומה ל... תות, כשהצעתי לאמילי שנחפש את אחותה לתות במסיבת תחפושות יום הולדת שלה (לקראת סוף החודש והלוואין), היא יבשה אותי ואמרה שזה רעיון רע :/ מזל שלא הפתעתי אותה עם זה, אני כבר לא זוכרת למה היא הציעה כן לחפש אותה, אולי דלמטי או משהו די הפסקתי להקשיב והייתי בשוק מהייבוש (אבאל'ה אתה הקשבת?).




ולדברים החשובים - אתם כבר ראיתם איזה יפה אמילי ציירה את סאלי בפוסט הקודם?!

נכתב על ידי , 3/10/2012 13:41   בקטגוריות איווה, היא בחוץ !, מילים, מילים, איך אנחנו עושים דברים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה קורה :)


היי


 


כל הרשתות החברתיות מסביב מסיחות את דעתי כשאני בדרך ללעדכן כאן... (התירוץ הרשמי).


 


אנחנו בסדר גמור, ביום שישי שעבר היה לי יומולדת, מדי שנה המסיבה היא טיזר לאיזה חברים מוצלחים ומעניינים יש לנו וכמה מעט מדי אנחנו פוגשים אותם. 

אתמול נחטפתי על ידי חברות טובות לראות את ההארי פוטר החדש היה כיף. (הסרט אגב, 7.6 בסולם שלי).



אבאל'ה דאג לי לעוגת יומולדת שווה ביותר ואמילי (גם אני, לא לדאוג) חיסלה את הדמויות שהיו עליה במהלך השבוע: 
"אמא, אפשר לאכול את הראש של אבא?"


 


אמילי בסדר גמור, היא עכשיו בקיטנה עם הגננות של הצהרון, בדיוק באותו המקום של הגן ועם הרבה מהילדים המוכרים אז המעבר היה חלק והיא אפילו פגשה חברה חדשה, כיף לראות אותן משחקות יחד (לפעמים אצלנו, לפעמים אצלה) :)


 


אם כבר מדברים על (השימוש ב"אפרופו" כבר הוצא מחוץ לחוק, נכון?) חברה חדשה...


אמילי מאשימה בהתמדה את "חברה שלה רוח רפאים" בכל מיני דברים שקורים בבית, היא שפכה את החלב של הקורנפלקס וכו'


לפני כמה ימים אבאל'ה נכנס לחדר שלה וראה אותה מציירת במקום שאנחנו מעדיפים שלא (הקבועים כאן כבר יודעים שיש מקומות שמותר),
שאל אותה "מה את עושה?"
היא ענתה מיד "זאת לא אני, זאת חברה שלי רוחות רפאים" 


אבאל'ה המשיך בהצגת הראיות "את מחזיקה את הצבע ביד!"


והיא ענתה מיד "לקחתי לה!"


 


מבריק. 


 


:]


 


(פסססטטט... אבאל'ה, תקן אותי אם לא דייקתי...)

נכתב על ידי , 15/7/2011 19:45   בקטגוריות איך אנחנו עושים דברים, אין לנו סיכוי..., אל תספרו לקדמן, את מי זה בכלל מעניין, מוטב שנכנע כבר מעכשיו..., מילים, מילים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של יעל ב ב-17/7/2011 20:56
 



שקוף - קצרצר


אמילי קוראת בהתמדה לדברים שקופים (כוס זכוכית לדוגמא) - בלתי נראה.

זה חמוד המון.

:)

 

 

חג שמח!


אני עדיין במרדף אחרי השינה אבל גאה בעצמי על כל מה שאני מצליחה לעשות.

נכתב על ידי , 23/4/2011 23:40   בקטגוריות מילים, מילים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מגילת אסתר


באחד הימים השבוע (עבר עלי כזה שבוע מבולגן שאני לא מצליחה לשחזר בכלל איזה יום זה היה, לא שזה משנה משהו), בכל אופן, הגענו מוקדם יחסית לגן והגננת תפסה אותי (כששילמתי עבור התמונות לצלמת שתגיע בפורים) וסיפרה לי שאמילי שולטת יפה מאוד בסיפור של מגילת אסתר, אומרת לפני כולם על איזה דמות מדובר "ושתי!" מתקנת אותה כשהיא מתבלבלת כדי לבדוק עירנות וכו'.


הגננת פנתה אל אמילי ואמרה לה "איך את יודעת את כל זה"


אמילי, בלי להתבלבל, שמה יד על המותן ואמרה "פשוט, יש לי את זה" (קשה להעביר טון דיבור בכתב)


 


מה-את-אומרת!!!!... זה היה חמוד ומשעשע אבל... הסתכלתי עליה ה-מו-מה. 


או-קייייי, נגיד שאני חושבת שבטחון עצמי גבוה זה יופי, אבל לחצות ככה את הגבול לארץ השחצנות, עוד אין לה מטר בגובה וכבר היא צריכה מריצה כדי לסחוב את האגו שלה? (זה מגיע מהצד שלו :) )


חשבתי שכדאי לשפוך עליה מים ולצנן את מה שקורה כאן. נכון שלעיתים אבאל'ה ואני מחמיאים לעצמנו (כי אם לא אנחנו מי יחמיא לנו) אבל, קצת הגזימה הקטנה, לא?


 


בלילה, לפני שהלכה לישון אמילי נגשה אלי וסיפרה לי שלאסתר המלכה קראו קודם הדסה, "יפה" התרשמתי מהידע
והיא אמרה לי "פשוט יש לי את זה, את הדיסק של הופ פורים, הם מסבירים שם הכל."


נשפכתי מצחוק!


 






אני אפילו לא מנסה לעשות אמבדד, מי שרוצה שילך לראות את הסרטון


http://www.youtube.com/watch?v=_QiIMN4BNoY


 


 




 


אבאל'ה עובד עכשיו קשה על הפרוייקט הבא - רגעים מחיי בישראל


לעשות משהו כדי שנראה פחות רע בעיני העולם


http://www.bitsofisrael.com/


נשמח אם תשתתפו.


אתם יכולים להציץ שם גם בסרטונים שלנו :)

נכתב על ידי , 9/3/2011 20:29   בקטגוריות אין לנו סיכוי..., מילים, מילים, אופטימי  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Temperamental ב-26/3/2011 20:13
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

גיל: 47

תמונה




156,046
הבלוג משוייך לקטגוריות: משפחתי וחיות אחרות , הורים צעירים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמאל'ה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמאל'ה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)