לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


"This love is killing me, But you're the only one ..."

Avatarכינוי: 

בת: 32

MSN: 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2008

סגירת מעגל.


כ"כ הרבה דברים קרו מאז הפעם האחרונה שהייתי כאן,

כ"כ הרבה דברים הייתי צריכה לעבור,

חלקם טובים, חלקם פחות.

איפשהו, הצלחתי להתמודד עם כל הפרפקציוניזם שלי והדרישות הרבות שהיו לי-בעיקר מעצמי.

ועכשיו ? אומנם אני לא יכולה להגיד שהכל השגתי,

אני לא יכולה להגיד שהגשמתי הכל ושלפעמים עוד לא קצת עצוב.

אבל בתוך כל התהליך הארוך הזה שעברתי,

כשאני מסתכלת על מה הייתי ועל מה אני עכשיו,

אני רואה ילדה אחרת ...ילדה שאפילו לא דומה למה שהייתה פעם,

שמי שלא הכיר אותי אז, לא היה מדמיין לעצמו שהייתי כזאת.

וזה כ"כ טוב לשמוע תגובות טובות על השינוי הזה,

כ"כ טוב לשמוע שאני לא דומה לילדה שבי, שכ"כ שנאתי.

ועכשיו, אחרי שהשגתי את כל זה,

אחרי שהשגתי את האנשים המדהימים האלה שאני כ"כ מעריכה ויודעת שהם אמיתיים והם באמת אוהבים אותי, בלי טיפת צביעות,

אחרי שהפסקתי עם השנאה העצמית כבר מזמן והפכתי לילדה חזקה שיודעת מה היא רוצה,

עם כל הכוח שהצלחתי לגייס,

עכשיו, אני יכולה להרים את הראש ולהיות גאה ..

גאה במי שאני,

גאה באנשים שסביבי,

גאה בדרך שלי,

והכי חשוב,

לצרוח ..

טוב לי, כמו שאף פעם לא היה.

 

ולא, אני לא חוזרת.

 

נכתב על ידי , 4/5/2008 18:02  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שרו'ש * גפן P ; ב-21/7/2008 13:26
 





15,567
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לספירה (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ספירה (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)