לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה לעשות ככה החיים!!!


חח הגעתם לבלוג של ילדה טיפה מחורפנת וטיפה לא נורמלית... אבל אני חמודה לאללה אז זה שווה כניסה חחחח

כינוי: 

בת: 33

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

גדנ"ע 2007 שולטיםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!


וואי היה פשוט אחד הטובים!!!!! כ"כ נהנתי שזה לא יאומן כיסופר... חחחחחח

תקציר של הגדנ"ע:

הריצו אותנו כול שניה לכול מקום אפשרי בחום הנוראי הזה!

הפילו אותנו חמש מאות פעם ל25 שכיבות שמיכה או כפיפות בטן!!

ואוכל לא מהעולם הזה!!! פשוט דוחה!!!!!!!!!!

אההה ויריתי בM16... נידמה לי שזה זה... חחח קיצר יריתי ברובה!!!

קיצר זה היה פשוט חוויה!

 

חחחחחחח מיסכן המפקד שלנו לא הבין מאיפה נפלתי עליו חחחח... החצוף הזה הוציא את כל האוהל חוץ מכמה בנות להקשב ביגלל שלא בדיוק ישנו,... כאילו היינו בתהליכים אבל זה לא הספיק לו קיצר אני הייתי בלי חזייה כי מה לעשות לא נוח לישון עם חזייה.... אז כולי כזה מתקפלת לי בחוץ שהוא לא יראה אותן עומדות (היה קפוא!) והייתי גם עם גרביים אז כולי אומרת לו "הקשב המפקד אני יכולה ללכת לשים...." והוא קטע אותי , "נעליים..!? כן כנסו".     אז כולי שמה נעליים ומתחילה לשים ת'חזייה ולא שמתי לב שהוא ניכנס איתנו ואז קלטתי שהוא נימצא אז כולי מחזיקה ת'חזייה ביד ואומרת לו "אמממ המפקד אתה יכול שנייה לצאת מהאוהל בבקשה?!" חחח כולו קיבל שבץ ואמר "כן!!" חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח וכולנו אחרי שסיימנו לעמוד בהקשב ניקרענו מצחוקקק!!!!!!!!1 זה היה אחד הקטעים המבדרים!!!

 

 

 

ניראה לי ראיתי את ניר מהטיול בר-מצווה לחו"ל אבל לא היה נעים לי לישאול אותו אם זה הוא חחחחחחחחחח

 

אההה כן והפוסט הקודם..?! לא אין לי נטיות התאבדות זה היה סתם ניסוי שלא בטוח הצליח אני צריכה לעבוד עליו עוד קצת....

 

 

 

קיצר צוות 3 שולט!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

נכתב על ידי , 21/9/2007 17:48  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ice cream ב-25/9/2007 16:05
 



הרבה הרבה זמןןןן.............


אז אני יסביר לכם...אין לי פאקינג מחשב כבר שלושה חודשים מזדיינים!!! סעמממקקקק.........

קיצר אני יספר כול מני דברים לא מעניינים.. כמו ש... אה כן בסוף לא הייתה לי נסיעה משעמת הבייתה..ממש ממש ממש ממש לא משעממת:)

וסתם התחילו הלימודים וזה קקי... למה אני ציפיתי שיהיה אחלה אתם יודעים ליראות אנשים וזה... ואז ניזכרתי רגע כיתה י'ב כבר בצבא!!! וזה קקי כי אני מתגעגעת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ועכשיו יש את י'ב החדשה שבואו נגיד ככה אף אחד לא בדיוק אוהב אותם... גם הם בקושי אוהבים אחד את השני הם השיכבה הכי מסוכסכת בבצפר...חחחח קיצר..... הכול חרא ביגלל שאנחנו בקמפוס ומשעמם שם רצח... אני לא מרגישה שייכת... ביכללללללללל............ אבל אולי זה ישתנה כשיעבור עוד קצת זמן.........קיצר סבבה.........

זיין אין לי כוח לכתוב אני יכתוב כבר מתישו אחר..חחחח בבבייי (לא שיש למי להגיד ביי..חחח למרות שיש מספר קטן של אנשים מוגבלים שלא אמורים ליקרוא פה אבל הם כן קוראים חחח טפשים!!!)

 

 

 

אעאעאעאע בא לי למות כול המקום הזה חרא=[[ הסכין פיתאום מחייכת...

נכתב על ידי , 10/9/2007 20:11  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חסויה. ב-10/9/2007 23:05
 





6,090
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~*~ Ya'ArA HaBaNi ~*~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~*~ Ya'ArA HaBaNi ~*~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)