לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

between existence and illusion


הקו הדק שבין מציאות לאשליות.

Avatarכינוי: 

בת: 33

ICQ: 294247129 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

בועות סבון


בועות סבון מלאו את האויר.

המראה היה יפייפה אבל היה קשה לנשום.

בשלב מסויים הבועות החלו  להתפוצץ

וכל מה שנשאר הוא נתזי מים על הריצפה והקירות.

אם הייתי בועת סבון הייתי רוצה

להיות קטנטנה

כדי שהרוח תקח אותי רחוק,

כדי שקשה יהיה לפגוע בי

וכדי שכשאניאעלם רק מי שהיה אכפת לו באמת

ישים לב איפה השארתי נתזי מים.

נכתב על ידי , 27/5/2009 11:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסט ריענון + מונה ליזה XD


ואו... אני לא מאמינה שאני עוד זוכרת את השם משתמש והסיסמא.

אופ... אני כבר לא זוכרת איך מעדכנים. מזה בכלל פוסט? זה נשמע כמו טוסט אבל יכול להיות שאני סתם רעבה.

דפדפתי פה בדפים ישנים והעלתי זכרונות עם עצמי (מושפלת) הייתי פעם תמימה וחמודה. עכשיו אני בלונדינית תמימה וחמודה ^^ (אם אין אני לי, מי לי?)

אז אהה... כן. עוד מעט מסיימים י"ב, מתגייסים עד הפנסיה ואז פורשים לפוליטיקה או משו.

היה קטע הורג. קראתי באיזה מקום שהגיוס שלי בפברואר אז אמרתי "יש! אני אעשה עם עצמי משהו. כמו... כמו... כמו... לנסוע לאילת! חם שם, יש שם עבודה וזה רחוק מהבית!" ואז דיברתי עם כמה אנשים שיודעים יותר טוב ממני מתי אני אמורה להתגייס והבנתי ש7 חודשים באילת זה הסרט שאני חייה בו ובפועל יהיו לי משו כמו שבועיים. אז נכנסתי לדיכי והלכתי לנסות להטביע את עצמי בחור של האמבטיה והבנתי שאני כבר לא קטנה כמו שהייתי פעם. אז ניקיתי אבק מהתוכניות הישנות תחת הכותרת "להתגייס!" וזה יהיה כמעט כמו אילת - להזיע הרבה, אנשים שאני לא מכירה והרבה זמן לא להיות בבית. החלק המבאס זה שאני לא אוכל להסתובב בגופייה ולהפוך מלבנה כמו קיר ללבנה פחות.

 

מעבר לזה...אין לי חיים.

אני לא אוהבת את המורה לספרות ואני בכלל לא מבינה למה צריך ללמוד את זה. צריך לשפר את הציון ב005 במתמתיקה ובשאלון F באנגלית. מה שמזכיר לי ללכת להרשם לחרא הזה עוד מעט אצל היצורה שונאת הילדים שיושבת שם ואחראית על זה.

הבגרויות שנשארו לי:

ספרות

אזרחות (וגם מתכונת)

מתמתיקה 007

כימיה (ומתכונת) והמורה שלי מסריחה

וחיבור(ומתכונת שהייתי אמורה לעשות היום אבל המורה בטיול שנתי - יפה לה!)

ו.... מועד ב' באנגלית ומתמתיקה.

 

קיצ... אין לי יותר מה לכתוב. לקחתי את עצמי בכנפיים ועפתי מכאן. שלום עליכם!

 



 

נכתב על ידי , 20/5/2009 09:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לgood night kiss אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על good night kiss ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)