לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת


זה סתם בלוג שלי, בעיקרון לא משהו מיוחד, אבל בכל זאת כנסו

כינוי:  ריטש

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

פריקה+שנה חדשה


או שבוע אחרון לאזרחות בפתח.. איזו התרגשות חחח

אז היום עשיתי הפלה תרופתית, עוד יומיים צריך לחזור ולהשלים את הטיפול.

בית חולים זיו בצפת הוא בין הגרועים בארץ! הכל כל כך איטי וחסר אירגון אף אחד לא יודע מה השני עושה ובגלל זה טיילתי לי כמעט בכל הקומות של הבית חולים ולא פעם אחת.

הייתי צריכה להיפגש עם עובד סוציאלי אבל למה לעזעזאל הוא נמצא בבניין מחוץ לבית החולים?? למה הוא לא יכול לעבוד בתוך בית החולים איפה ההגיון? הייתי צריכה לצאת בקור אימים ובגשם זלעפות לחצות את הכביש ואז למלא טופס איתו. אוייייי איז הכאב ראש

לפני זה עשיתי אולטראסאונד אצל רופא שם, ויצא צילום כזה של הרחם רואים עיגולון קטן כזה, עוברשניראה כמו אפונה כמה בעיות הוא עשה לי העאעעהעאא. אח"כ הייתי צריכה לשלם על התרופה שמפסיקה את ההריון ושלחו אותי למיליון מקומות לשלם כשהיתי צריכה לשלם במקום אחד מסודר ..(פשוט ברדעק אחד גדול הבית חולים הזה) אח"כ חיכיתי איזה שעה בשביל רופא אחר שיבוא לאשר את המתן תרופה ושוב טפסים טפסים טפסים.....

לקחות לי דם לבדקיה, עשיתי גם בדיקת שתם יווארדייייי איזה ארוך זה היה!!

אח"כ הרופא לקח אותי לבדיקה גניקולוגיתת! מה קשור עכשיו?? אני עברתי וועדה (שד"א הייתה בדיחה, כולה 2 דקות שיחה עם רופא) ועשיתי אולטראסאונד כבר אבל הוא החליט שצריך לדחוף לי חפצים מפלסטיק לכוס ועוד אולטראסאונד ואגינלי אלוהים ישמור!!!.. בסופו של דבר לקחתי את התרופה והייתי שעתיים תחת השגחה, .ת'אמת זה היה ככה כי הרופא הזה התעכב ואני בנתיים ביזבזתי 15 שקל על שתייה חמה כי היה לי משעמם לחכות.

אוףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףףף זה היה ארוך וכל כך מעצבן!!!!!!!!!!!!!!

אבל לפחות יום שלישי הסיפור ניגמר ואני מתגייסת לצבא ההגנה לישראל בשקט.. אייימן

שנת 2007 טובה ומוצלחת בהרבה מהקודמת, שיהיה רק טוב

נכתב על ידי ריטש , 31/12/2006 21:07  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)