לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת


זה סתם בלוג שלי, בעיקרון לא משהו מיוחד, אבל בכל זאת כנסו

כינוי:  ריטש

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2007

הלכתי לאיבוד


קשה לי מהבחינה הזאת..

אני פשוט לא יודעת איך לעצור את עצמי, מנסה למצוא משהו שיחזיק אותי בחיים שייתן לי את הכוח. אני אוכלת וזה מדכא אותי, ואני הולכת כמו זומבי כל היום לא מתאמצת, מתבאסת מכל דבר שקורה, הולכת להתקלח בשעת ת"ש ומפחדת להסתכלת למטה, על הבטן על רגליים מה נהיה מהם, מפחדת כי אין את מי להאשים.

יש כל כך הרבה מאמץ פיזי שם ואני לא מנצלת את זה, אני ממשיכה לעשות את מה שאסור, את ההדברים שמזיקים לי אני מרגישה רע ואני ממשיכה לעשות את זה.

כמה תיכננתי לפני מה אני אוכל, איך שאני ארזה בצבא.. וכאילו שלא תיכננתי בכלל.

אני ניגעלת מעצמי, חולשת אופי שכזאת. איך הגעתי להיות מי שאני? לא מתבלטת, מתכנסת בתוך עצמי עם כל השוקולד והלחם מהפריסה והריבות והלחמניות ביום חמישי

דייי אני לא יכולה, כבר קרה שהסתכלתי על הנשק שלי ועל המחסנית וידעתי שהכל יכול להיגמר רק אם אני ממש ארצה, זה הגיע למקומות כל כך רחוקים ועמוקים שממש מחקתי את כל האופי שלי את מה שהייתי ולא הבנתי מה אני עושה בכלל באוהל פריסה, לא התכוונתי להגיע לשם!! אני לא רוצה להיות במקום עם אוכל כזה לא רוצה את האוכל הזה אני לא רוצה לאכול לא רוצה לפני שהט"ש ניגמרת לאכול ואז בבוקר לקום עם כזאת כבדות בגוף, אני בקושי יכולה להתחיל את היום.

יותר קל לי להקיא שם, הכל יוצא יותר בקלות אבל אין זמן לזה ואני יודעת שאפשר לנצל את הזמן יותר טוב מאשר להקיא את מה שאסור היה להכניס בכלל. אני לא רוצה להכניס יותר רעל לבפנים אני לא רוצה בחיים יותר להרגיש כל כך נמוך ,כל כך רע.. אני לא ניצלתי את הזמן טוב, לא הרגשתי חזקה ואני כל כך מתחרטת על זה.

די ,הקורס עוד מעט ניגמר ואיתו גם האכילה המיותרת הזאת, השומן המגעיל הזה, הגוף הזה, החיים האלה.

נכתב על ידי ריטש , 24/2/2007 12:23  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)