לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת


זה סתם בלוג שלי, בעיקרון לא משהו מיוחד, אבל בכל זאת כנסו

יום הולדת שמחכינוי:  ריטש

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

Kill me


ברצינות.

זה חזר אחרי די הרבה זמן יחיסת שלשליטה. זהו באמת שלא מזיז לי כלום. אני מפסיקה עם כל האורח חיים ה"בריא " הזה ומתחילה בדרך היחידה שתוכל להוביל אותי לשם. שום דבר כבר לא טעים לי, אני רק מכניסה דברים לפה כדי שיהיה לי משהו בפה, אני כבר לא מרגישה את הטעם. אני חושבת ששכחתי מה הטעם האמיתי של שוקולד, או במבה או עוגייה או קוראסון או גלידה, הכל מתערבב ביחד ושוקע למטה.. שכחתי כבר הכל, אני מקווה לא להיזכר

נכתב על ידי ריטש , 22/8/2007 21:52  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)