לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת


זה סתם בלוג שלי, בעיקרון לא משהו מיוחד, אבל בכל זאת כנסו

יום הולדת שמחכינוי:  ריטש

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

הטבעת גדלה כמוני


וואו יש כבר בערך 8 עמודים בטבעת..

אני מחזקת כל אחת ואחד בטבעת הזאת, מכירה את הקשיים שלכם, את החלומות והשאיפות. הרי אף אחד לא יבין אותנו, יגידו לנו שאנחנו חולי נפש, יגיד לנו לאכול כמו שצריך.

אילו רק יכולתי...

כן, איבדתי שליטה, אבל קניתי משקל דיגיטלי! אני אקבל אותו בדואר עוד כמה ימים ואז ניראה כמה אני שוקלת ומשם כבר ניראה באיזה אמצעים ננקוט.

אני בתהליכים לרכישת מצלמה דיגיטלית גם כן, מה שאומר שבקרוב אני אוכל להעלות תמונות שלי לבלוג.

אני אעלה כל חודש כמה תמונות כדי להמחיש את השינוי, כל חודש לראות עד כמה התקדמתי ולא להאמין שזוהי באמת אני. כל חודש אני אעלה תמונות ומשקל נוכחי. סוף סוף קצת התרגשות ממשהו. קניתי דברים לבסיס שמאוד יעזרו לי: ממתיק ללא קלוריות ,מרקים נמסים, תה נענע וכוס ענקית ומפנקת.

אני מתגעגעת אליו, חושבת עליו הרבה, על מה שיכולתי לשנות בקשר שלנו על כל הדברים שיכולתי לעשות אחרת ולא לתלות את כל האשמה בו. שנינו דעכנו לאט לאט ולא רק הוא אשם שנשארנו ימי שישי בבית ולא הלכנו למקומות רק שנינו ולא השקענו בכל הדברים הקטנים והמטופשים אבל עם זאת כל כך משמעותיים, אם זה לקנות מתנה מפגרת ביציאה הבאה שלי הביתה עם איזו ברכה קטנה או סתם לעשות משהו לא שיגרתי. יכולתי לתרום יותר לקשר שלנו ואני מרגישה סוג של פיספוס.

4 שנים עברו לי איתו, לא יודעת אם זה הסתיים באמת.

היי ואני בת 19 כבר! צריך להתחיל לקחת אחריות על עצמי לא?

מקווה לעדכן יותר

להית' אמיגוס

 

נכתב על ידי ריטש , 28/10/2007 20:29  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)