לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת


זה סתם בלוג שלי, בעיקרון לא משהו מיוחד, אבל בכל זאת כנסו

יום הולדת שמחכינוי:  ריטש

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

המצב בנוכחי- תמונות להמחשה


אוקיי אז יש לנו מצלמה

והנה כמה תמונות



 

הנה עוד אחד

 


 

ומשהו נורא מגעיל שגיליתי אחרי שצילמתי את התמונות: יש לי קוטג' ברגליים!!! איכססס כמו לזקנים

 



זה הכל לבנתיים אני אישית נגעלת ברמות מטורפות מהתמונות האלה, הייתי שמה עוד אבל קשה לי לראות את זה ולערוך את זה , אני מתה ללכת לישון כבר..

אז כמו שניתן לראות לא רואים עצמות בכלל, אולי רק שרירים אבל זה עדיין רע מאוד. אני אנסה לפצות פעם הבאה שיהיו תמונות

לילה טוב לכולם

נכתב על ידי ריטש , 4/12/2007 02:20  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)