לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני לא יודעת


זה סתם בלוג שלי, בעיקרון לא משהו מיוחד, אבל בכל זאת כנסו

יום הולדת שמחכינוי:  ריטש

בת: 36





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

האמת


קיבלתי את המשקל שהגיע בדואר לחברה שלי, כדי שאימא שלי לא תתחיל לשאול שאלות.

בשקילה הראשונה שנישקלתי שהייתה ביום חמישי שעבר (3.1.08) שקלתי 64.3 ק"ג

קיבלתי שוק, לא האמנתי למראה עיניי!!! לפני הצבא שקלתי 57

היום חזרתי מהצבא נישקלתי והמשקל הראה 64.5 תוצאה נוראית!! ולמרבה תדהמתי אכלתי היום שוקולדים שדודה שלי הביאה.

ואני יוצאת תכף לריצה, מקווה לברוח מהכל.

מממ רק שתדעו בצבא הרבה יותר קל לשמור, אני לא מבינה למה זה קורה.. גם קל לי יותר להקיא בצא, אתמול הקאתי פעמיים, אולי לא את הכל אבל את הרוב. אולי פשוט צריך להשתדל יותר, למחוק מהראש כל אפשרות אחרת של מזון, אלא רק מה שיש לי בארון בחדר (מרקים לייט, קפה, פתיתי שכל אחת זה 16 קלוריות וקורנפלקס ביו שאני לא מתכוונת לפתוח בקרוב, ניראה מה יהיה איתו)

מטרה לשבועיים הקרובים :להוריד 5-7 קילו

אני אעדכן בתום התקופה של המטרה הזאת ואני מקווה מאוד לחזור עם תוצאות מצויינות

שיהיה לכם אחלה של שבועיים

ניראה לי שאני אעדכן לאחר 3 שבועות כי היציאות לא מסתדרות בהתאם.. אז תקוו שהתוצאות יהיו אפילו עוד יותר טובות

ביי בנתיים

נכתב על ידי ריטש , 6/1/2008 15:33  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,671
הבלוג משוייך לקטגוריות: מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לריטש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ריטש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)