לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

...


"כמה נעים שחורף, בא ונושף בעורף ואין לי אף אחד, לא אין לי אף אחד, שיחמם ת'חורף, שילטף ת'עורף.. כמה נעים לבד..."

Avatarכינוי:  זאת אני הלא מוכרת.

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ן¿½ן¿½ן¿½. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הלוואי ש...


הלוואי שהייתי מקבלת כבר רב"ט ולא רק אחרי עשרה חודשים בצבא.

הלוואי שלא הייתי צעירה ופעורה כל כך.

הלוואי שיתחיל ללכת לי טוב בתפקיד המדהים הזה, מש"קית ת"ש!

הלוואי שחיילים יתחילו להעריך קצת מה שעושים בשבילם.

הלוואי שאני אפסיק להתלונן כל כך הרבה!

הלוואי שאני אתחיל לשים זין על מה שאחרים חושבים.

הלוואי שיהיה לי חבר כבר.

הלוואי שאני אשכב עם מישהו בקרוב.

הלוואי שאני ארד במשקל כמה שאני רוצה וכמה שיותר מהר.

הלוואי שיפסיקו לשפוט אותי בגלל המשקל.

הלוואי שהקצינה שלי תשחרר כבר!!!!!!!!!!!!!!!!!!#!&$%%$*$

הלוואי שיסתיים כבר החודש הזה.

הלוואי שנעבור ביקורת אכ"א בשלום! הלוואי הלוואי הלוואי!

הלוואי שאני אפסיק לכתוב בבלוג כמו ילדה בכיתה ז'.

הלוואי שאני אפסיק לאכול שוקולד לעולמים!

הלוואי שאני אמצא ספר שיסחוף אותי.

הלוואי שיבוא עם הספר הזה גם גבר (חח כי הייתי חייבת).

הלוואי שאני אחזור לצלם כמו פעם.

הלוואי שאני אסדר את החדר ואעבור לגור בדירה שלי, בשעה טובה.

הלוואי שאני אלך להופעה ממש טובה בזמן הקרוב.

הלוואי שאני אתחיל להיות מרוצה מהמצב הנוכחי.

הלוואי שיהיה טוב!

 

שנה מאז שהבלוג נפתח, כלום פוסטים ושום כוח לכתוב פה בקביעות, מזל שיש נפילות לפעמים.

זאת אני הלא מוכרת!סבבי

נכתב על ידי זאת אני הלא מוכרת. , 10/5/2011 19:15   בקטגוריות חיילת, חם לי, ישראבלוג לנצח, כיף כיף כיף, פוסט חסר משמעות, צבא בשמחה, צבא, אופטימי, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: צבא , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת אני הלא מוכרת. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת אני הלא מוכרת. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)