לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבונן - מיומנו של סטודנט מציצן


פעם ביום, יורד במדרגות ושופך את הזבל.
Avatarכינוי:  observer

בן: 43

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2006

יצע המרצע מן השק


לפני דקה, קיבלתי אימייל מאחי הגדול, בנוגע לשהותי בדירה שלו:

 

Few things about the flat

1. When you use the oven to cook - please leave it clean (at least as it was) and without left-overs and dirty silver paper.
2. If you use the router to connect to the internet - when you finish with it - please connect the cables as they were connected before.
3. There was a condom wrapping on my sofa - Its unacceptable ..

 

.אני כ"כ נבוך...  בא לי לקבור את עצמי.

לא בגלל שאיכפת לי מזה שאחי יודע שאני מזיין, אלא בגלל שעכשיו הוא יודע שאני משתמש בדירה שלו לזיונים. למזלי הוא מצא את הקונדום על הספה ולא על המיטה אז אני יכול לומר לו שאני תמיד מזיין על הספה, עם מגבת מתחת...

 

מה אני אמור לעשות עכשיו?! לשכור דירה משלי?!

 

לפחות הוא לא יודע שאני מסתובב אצלו ערום בדירה ומתיישב לו על הכיסאות והכורסאות עם הבולבולינו בחוץ.

 

בולבולינו... פחחחח......

 

נכתב על ידי observer , 30/8/2006 03:02  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Sicily ב-5/9/2006 11:37



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לobserver אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על observer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)