לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

מתבונן - מיומנו של סטודנט מציצן


פעם ביום, יורד במדרגות ושופך את הזבל.
Avatarכינוי:  observer

בן: 43

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2006

כבר לא יומן אישי.


בלוג אישי חייב להיות אנונימי לחלוטין. כל סדק קטן שנפער במעטפת האנונימיות גורמת לכותב להשמיט פרטים, מחשבות ומעשים מהסיפורים שהוא מביא בפניכם. קחו לדוגמא את הפוסט האמיץ של ספוטניק. גם לי יש גילויים אישיים שחורגים בקילומטרים מגבולות הפוליטיקלי-קורקט, אבל איך אני אמור לכתוב כאלה דברים כשעשרה אנשים שמכירים אותי אישית קוראים פה? ומה לגבי שתי בחורות ששכבתי איתן ובמקרה גם מבקרות לעיתים בבלוג? ומה לגבי סיפורים אישיים במיוחד שלא ניתן לספר בשום מקרה אלא תחת שמיכה עבה של פסבדון? הכל מושמט, הכל הולך לאיבוד. הבלוג כבר לא יכול לשמש כאמצעי תרפיוטי לקתרזיס והכתיבה בו הופכת ליותר מתסכלת מאשר מזככת.

 

פגשתי אנשים שקוראים פה והתחושה היא של חוסר-אונים, כאילו האדם מולי מחזיק את כל הקלפים ואני נשאר בחושך. תקראו לי פרנואיד אבל אני מאמין שיש גם אנשים שאף יעשו שימוש ציני באותו קלף כנגדי. הבלוג ישאר, אבל בתור בלוג ולא בתור יומן אישי.

 

החיים שלי הם לא חלון ראווה חד-צדדי. את היומן אולי אכתוב במקום אחר.

נכתב על ידי observer , 17/9/2006 00:14  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קאלו ב-21/9/2006 19:30



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לobserver אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על observer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)