לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2007

Then Again, Then Again again again.


גמר חתימה טובה יקיריי!


 


היום התעוררתי מוקדם, קראתי קצת משני ספרים, יצאתי לקניון, התעלמתי כמעט לגמרי מנוכחותן של שתי פרחות שיכבתיות שראיתי באחת החנויות, אבאשלי הביא לי כסף לקנות בושם שהוא המליץ עליו אבל הסתבר שהם הפסיקו עם המבצע שהיה להם אז לקחתי בקבוק קטן יותר [ברצינות, עם כל הכסף שהוא מוציא עליי לאחרונה אני מרגישה ילדה עשירה. רק שבמקביל אני גם מרגישה נורא עם זה שהוא מוציא עלי כ"כ הרבה כי אני יודעת שאנחנו בהחלט לא עשירים..], מצאתי כמה חולצות שאני רוצה לקנות בפוקס ומשהו שאולי אפשר לקנות לכמה אנשים. אפילו הספקתי לראות את חברה של אלה שעובדת איתנו- שרון, ולעשות שליחות לחברהשלי לנה, שעובדת בפוקס.


 


את הספר ASOUE- TBB אני שומרת לכיפור, כי הוא מתאים יותר לאווירה. למרות שסביר שאסיים אותו אחרי כמה שעות ואצטרך לעבור לספר אחר. [162 עמודים כולל מספר עמודים עם תמונות.]


ואני ממש צריכה לסדר את המחשב שוב. סידרתי אותו לפני שטסנו לחו"ל, והוא התמלא מחדש כשחזרנו. S: אז לא יכולתי למחוק את זה מרשימת הTO DO LIST.


אגב, עכשיו רשימת הספרים יותר מעודכנת.


 


אני שוב מתעצלת לפרט מעבר לכך..


על כל פנים, אנצל את הזדמנות ספק-חגיגית זו לסליחות.


סליחה, על כך שאני משתמשת בקלישאה הזאת בבלוג, שכל כך נמאז לכם לשמוע כבר.


סליחה, על שאני מברברת לכם בשכל על דברים שלא תמיד [או לרוב לא] מעניינים אתכם.


סליחה, שאני מאוד בוטה לפעמים. ומקצרת משפטים ככה שהם נשמעים פחות מנומסים למרות שמבחינתי הם מביעים את המשפט במלואו.


סליחה, על שלפעמים אני ממש מרושעת וצינית ואולי פוגעת בכם בלי משים בעושי זאת. אני באמת לא מתכוונת לעשות זאת. [לפחות, ברוב הפעמים.]


סליחה שלפעמים אני סנובית, ומשוויצה בהישגים שלי או רואה בהם כמשהו שאמור להראות שאני חכמה יותר מאחרים. אני לא באמת מאמינה בזה.


סליחה, לכל האנשים שמיררתי להם את החיים בתלונות ובקשות יתר.


סליחה אם ניצלתי אתכם יתר על המידה.


סליחה אם התעצלתי יתר על המידה.


סליחה אם לא הקשבתי או במקרה לא שמעתי אתכם. אני נוטה לרחף.


סליחה אם שידלתי אתכם לקרוא טרי פראצ'ט ולא אהבתם. [למרות שלרוב, כשאנשים אכן קוראים, הם מודים לי אחר כך. אהמאהמ.]


סליחה מעצמי, על כך שאני לא שולטת בעצמי, ועושה מה שאני לא צריכה לעשות. }:


ואם נראה לכם שפגעתי בכם מתישהו בצורה כלשהי שלא התנצלתי עליה, סימן שלא הייתי צריכה להתנצל עליה.


סתם, לא, באמת, תעירו לי על כך ואתנצל אישית. XD


 


והפעם באמת, אני מקווה, להתראות בשבוע הבא!
נכתב על ידי , 21/9/2007 14:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 35




3,259
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לנמנמ. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על נמנמ. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)